Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Var det det dere så frem til da dere skulle gå ut i fødselspermisjon?? Å sitte her på DIB å legge ut usmakelige innlegg?? Er det når babyen sover du gjør det? Eller ligger h*n alene på gulvet å leker mens mamma sitter på pc'en?? Har dere virkelig ikke bedre å gjøre?? Hva med å løfte på rævva å gjøre noe fornuftig! Være sammen med babyen fks, trene litt eller gå ut å møte noen andre mødre!??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Eh, babyen ligger ikke å gulvet!! Han ligger i vogna si utenfor, og babler med bikkja...-.- Herregud, tror du jeg er dum eller? Lar da ikke ungen ligge uten tilsyn..!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Og du er bedre? Du sitter jo her du også? Hva gjør barna dine? Det er ikke mer sløsing med tid å sitte her om du kaster dritt eller om du svarer pent? Latterlig poeng. Hilsen en som faktisk svarer fint og ikke bitcher.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Jeg har ikke permisjon,jeg har hatt en kort dag på jobb, jeg har nettopp vært ute og jogget med en kollega og ungene er i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Er detvirkelig krise om man ser litt på pcen mens en baby ligger på gulvet?DEt kan være kjedelig i lengden å pludre med babyer.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 er ikke komme i permisjon og vet akkurat hvor lillepia er. trygt inni magen min og spreller glad og lykkelig, mens jeg venter på å bli hentet så jeg kommer meg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå