Gå til innhold

Til alle dere som stjeler fra barna

Anbefalte innlegg

det er den som gir en penge gave som bestemmer hva pengene skal gå til. familien vår er glad i å la pengene gå til noe spesielt, mens jeg og faren liker å spare. men vi respekterer det at andre vil ha det på en annen måte.

om andre vil stå for å betale en ute dress eller slikt. så er jeg glad for det. da er det mindre for oss å betale, er nok å betale hele tiden for to små,. og andre får gleden av å ha gitt noe som faktisk blir brukt.

jeg og faren er glad i å spare penger. og vi sparer fast til dem. vi vet at de vil ha bruk for disse pengene siden. og vil ha bruk for de når de skal ha bil lappen, og hus,

men om folk bruker av penge gaver så er vell det dems sin sak. og vis den som gir pengene syntes det er greit. så ser ikke jeg noe problem med det.

Fortsetter under...

Men om besteforeldrene vet om det,syns det er greit osv så er det jo helt greit:) Da er det jo avtalt.

Jeg tenker feks på penger i dåpsgave,og store pengesummer som noen gir plutselig (gjerne besteforeldre). Ikke ett par fem hundre kroner.

Skjønner dere virkelig ikke forskjellen,eller er det så viktig for dere å dekke den dårlige samvittigheten med dårlige argumenter?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...