Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Det skal være inkompetent og irrelevant! Jepp, da fikk jeg sagt det
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Tull! Det heter jo antikompetent og ikkerelevant! hehe ;p
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Takk. Slike ting irriterer meg også. Og/å-feil og orddelingsfeil er nesten hakket verre. Jeg er så skadet at jeg alltid retter andres innlegg mens jeg leser dem og til tider også teller antall feil de klarer å skrive på få setninger. Klarer å holde meg unna å skrive rette-svar, men det er bare såvidt...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Jeg klarer ikke slutte å si "irriteringsmoment" isteden for "irritasjonsmoment"
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Det fins ting som irriterer meg òg, som f.eks. folk som ikke vet hva orddelingsfeil er for noe. Det du refererer til kalles særskrivningsfeil, og er noe helt annet enn orddelingfeil (som du neppe ser mange av).
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Hehe, de feilene HI nevner er bare en bitteliten isbit av toppen på isfjellet som irriterer meg.. Hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå