Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg gikk gjennom en lang og vanskelig fødsel for tre år siden, pluss psykiske problemer i etterkant av den og under hele dette svangerskapet. Jeg har tenkt og tenkt, og kommet fram til at jeg trenger et snitt for å bli ferdig med fødselen fort. Jeg vet at det kan skje komplikasjoner, men jeg tør ikke føde igjen. Legen var relativt ung, og brukte sin legerett til å være arrogant og vanskelig, og hørte absolutt ikke på noe jeg hadde å si. Jeg gråt og gråt, mest fordi jeg ble så sint, men hun bare durte på med det som skjedde sist ikke kom til å skje nå. Det kan hun da ikke love! En vaginal fødsel er uansett mer uforutsigbar enn et planlagt snitt! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Hun satte meg opp til en time hos jordmor som har med fødselsangst å gjøre, og så til henne igjen om syv uker. Jeg orker ikke dette. Hva skal jeg gjøre?? Vær så snill og hjelp meg. Tårene bare renner og renner
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Been there, og det er helt jævlig! Har aldri følt meg mer overkjørt noensinne. Det jeg gjorde var at jeg ringte faktisk til sykehuset, og krevde å få snakke med overlegen. Overlegen ringte meg tilbake etter en times tid, og vi hadde en hyggelig prat sammen. Hun var helt enig i mine synspunkter, og ble enig med henne om at jeg skulle få en ny samtale på sykehuset for å fastsette dato og få info om ks. Så ikke la deg knekke, ta en tlf til sykehuset og stå på kravene!! Og hvis du blir kalt inn på en samtale til, så ta med deg mannen din, moren din, en venninne eller andre som kan hjelpe deg med budskapet hvis du knekker sammen! God klem fra meg til deg
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Be om å få snakke med en annen lege eller bytt sykehus! Det skal ikke være sånn. Forhør deg gjerne litt rundt før du evt bytter sykehus, så kan du velge et som er kjent for ikke å være så vrange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå