Gå til innhold

Hjelp! Utbetalingsdatoer for foreldrepenger hos NAV.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke på skjemaet for utbetalingsdatoer for Foreldrepenger hos nav.

Det er jo alt fra tre til fem forskjellige datoer hver mnd, og datoene varigerer hver måned!

Hvordan vet jeg hvilken dato jeg får mine penger på?

 

Nav skal alltid gjøre alt så forbanna mye vanskeligere enn det trenger å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Gjest Aprikos Syltetøy

Noe gammel denne tråden her ser jeg. Men sitter nå å leiter meg gul og grønn på samme greia! Vet noen når januar utbetaling skjer? Eneste "svar" jeg fant på nav.no, var at det skulle være inne innen siste virkedag i måneden.. Hjelper lite når alt av lån osv har forfall den 20 hver måned...... Første måned ute i perm dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe gammel denne tråden her ser jeg. Men sitter nå å leiter meg gul og grønn på samme greia! Vet noen når januar utbetaling skjer? Eneste "svar" jeg fant på nav.no, var at det skulle være inne innen siste virkedag i måneden.. Hjelper lite når alt av lån osv har forfall den 20 hver måned...... Første måned ute i perm dette :)

 

da tar du en telefon til banken og flytter trekket på lånet pga ny utbetalingsdato på lønn - ikke værre enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Du må bare ta utgangspunkt i at pengene er på konto innen siste virkedag i måneden for utbetalingene kommer så og si aldri til fast dato hver måned. Så sett av penger til lån og slikt som forfaller og bruk siste virkedag som "standard" utbetalingsdato. Bli heller positivt overrasket om pengene kommer på konto før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurest å flytte trekkene ellers må du ligge en mnd foran hele tiden.

Logget du inn på din side på NAV kommer datoene du får penger opp der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt du som gjør det vanskeligere enn det må være, og ikke nav.

 

I vedtaket ditt står det at pengene skal være på konto innen siste virkedag hver måned. Det er det du skal forholde deg til.

Datoene på nav sine sider er kun veiledende, det er ikke alle som får inn penger da.

 

Er det virkelig så vanskelig å gå inn på nettbanken å endre forfallsdato på lån, regninger ol.?

 

Ikke rart nav får et dårlig rykte hvis dette er et stort problem!

 

Anonym poster: 05795683861db397cb98f6e84ff0de31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...