Gå til innhold

Dagens syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sa jeg virkelig savnet barna og ham nå i helgen og lurte på om de kunne komme en tur og da freste han at han var helt utslitt av å ta seg av alt med huset mens jeg er borte :-( Jeg vet han jobber sent i dag og at han ikke kan komme (svigers passer barna) men jeg er fremdeles lei meg over at han ikke en gang har beklaget at han ikke orker eller noe ...

Så nå sitter jeg her da og lurer på om han er glad i meg i det hele tatt eller om det bare er kjekt å ha noen som rydder, vasker, lager mat og styrer med barna :-(

HI

Annonse

For å si det sånn, han hadde ikke vært min mann særlig mye lengre.

Hvem er det som ikke kommer på besøk til sin kjære når man ligger på sykehus?

Hadde han hatt en spesiell grunn for det og sagt den til deg så hadde det kanskje vært en ting, men å bare frese at han er sliten av å måtte gjøre alt mens du er vekke, nei vet du hva!!!!

Ikke tenker han på Barna oppi dette heller tydeligvis. Tenk hvor de sikkert savner mammaen sin.

Dy har ikke annen familie som kan ta med seg ungene og komme på besøk da? eventuelt en venninne?

God klem til deg :)

Kanskje dere kan høre om han kan få litt mer hjelp i hverdagen hjemme? Vi hadde en periode da jeg var innlagt i flere uker. Mannen min slet seg mer eller mindre ut i den perioden, før å være helt ærlig. I tillegg var han jo bekymret for meg, også. Vi endte opp med å måtte få hjelp hjemme, sånn at han ikke hadde alt for mye rett og slett.

Når du blir frisk og kommer hejm, kan du se ett av to.

Enten:

1) mannen din har fått stor beundring for alt det du klarer i hverdagen som nesten ikke sees (han er åpenbart litt "bortskjemt" siden han blir utslitt av en uke aleine, haha, jeg har hatt 2 år aleine med tre barn og full jobb og er bare utslitt hvis jeg glemmer å legge meg om kvelden!), og deretter tar han grundig tak og hjelper deg mer med de tingene han nå har fått øynene opp for... eller

2) mannen din puster lettet ut over at denne helvetesuka er over og unntakstilstanden kan gå over til en normaltilstand der han lever et litt for lett liv. For å feire det tar han seg ei skikkelig fyllekule med kompisene, så selv om det er du som skal ha en stille rekonvalesensperiode nå, blir det han som får ligge hele søndagen og får kaffe på senga...

Huff, jeg var litt slem nå. Håper ikke mannen din er som type nr 2 her....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...