Gå til innhold

Praha!

Mamma'n til Thias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påskeferien går i år til Praha 3 dager, og deretter Karlovy Vary 4 dager, før vi har en siste dag i Praha.

I Karlovy Vary har vi relativt tettpakket program - men om noen har tips til shopping og spisesteder - kom gjerne med de!

Praha - noen som har vært der? Shoppingtips og gode spisesteder tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne, skal til Praha første helgen i mai :)

Skrevet

Jeg skal sørge for å oppdatere den når jeg kommer hjem igjen frk Nilsen, men håper noen andre kan gi meg noen tips :)

Skal iallefall få med meg New Yorker... Vi ble enige i går - jeg og gubben - om å ta med oss kun 2-3 antrekk ;))) resten skal shoppes der nede!

Skrevet

Høres bra ut :-)

Gleder meg til vår, shopping og øl i Praha!

Skrevet

Jeg har vært i Praha mange ganger og trives veldig godt i byen. Når dte gjelder shopping så har jeg ikke handlet så mye. Det er vell krystal som er Prahas greie!:) Men i hovedgata er det mange butikker med klær og blandt annet en skobutikk på fire-fem etasjer. Når jeg har vært i Praha har vi vært på mange forskjellige resturanter og alltid vært fornøyd med maten. Resturanten Cowboys er absolutt verdt et besøk. Den ligger på veien fra den store brua og borgen. Også er det svært billig øl!!:)

Håper du får en fin tur!:D

Skrevet

Jeg og mannen dro til Praha på bryllupsreise. Har ingen restauranter å anbefale. Men ølet , Staropramen må du må prøve. Det er det beste ølet jeg noengang har smakt :)

Ellers var vi på kjøpesentrene og handlet klær der. Kjempebillig.

Skrevet

Vil annbefale dere å spise på palffy palace.

Har nettopp vært i praha og vi spiste der 2 ganger.

Vi gifter oss neste år og da skal vi ha bryllupsfesten der.

http://www.palffy.cz

Skrevet

Takk for alle tips!

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...