Gå til innhold

vogner.... igjen, kan noen hjelpe?


sørlandet,79

Anbefalte innlegg

Hei og hå

 

Vogna betyr jo så innmari mye, og jeg aner virkelig ikke hvilken type vi skal velge Er så vanskelig....

Da jeg fikk storebror for 10 år siden, var det vel bare et par typer å velge mellom, men nå syns jeg det er så vanskelig.

 

Vi har vært og sett på emaljunga sine, citycross og edje typene og de er jo kjempe flotte

 

Vi får jo i august, og skal bruke bagen i vintermånedene, city cross syns jeg så litt liten ut?

 

Noen med erfaring?

 

Hva velger dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Citycross med citybag kan man fint bruke vinterpose i!:) Har ei venninnne som har den vogna, hun er kjempe fornøyd. Lett og smidig vogn i forhold til edgen. Var best i test hos tv2 hjelper deg i 2008 mener jeg. :) Ville absolutt gått for den om jeg skulle velge av de to!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger forresten easywalker qtro denne gangen, er avhengig av svingbare fremhjul ;) Har ikke prøvd vognen selv, men lest mye bra om den. Skal visst fungere like bra i terreng og sne som på asfalt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en emmaljunga vogn med city bag. Fikk en stor gutt sist (slutten av juli-barn), og han brukte citybag`en med voksi-classic og lammeskinn hele vinteren. Ikke trangt i det hele tatt!

 

Byttet til sportsdelen i April-Mai fordi han var nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat bestilt emmaljunga edge duo (charleston modellen) noe vi følte var den rette for oss ;) Det er jo plusser og minuser med alt, men edgen hadde noen finesser som vi syntes var bra :) den er litt større, har innebygd myggnetting, lufteventil under.. Deilig å ha tatt et valg i denne barnevogn jungelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En labyrint av vogner, det skal være visst at det er !!!

 

Håper snart å finne den rette stien ut av labyrinten, og tror jeg ser målet mitt snart :) ... lurer på citycross

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv brukt i 2 år og kjemmer maaaange i Oslo som bruker denne:

http://www.trendsforkids.com/index.php?id=249

TFK Joggster Twist.

Bag kan brukes lenge med vinterpose.

Sportsvogndelen er veldig god å sove i, sitte i, beskytter mot vær og vind og den blir utrolig liten sammenlagt når du skal frakte den i bil.

Ingen andre vogner jeg har prøvd som er så gode.

Suveren i marka, i byen, inne i butikker. Kan svinge/kjøre den med 1 hånd. Jeg har gått milevis med min vogn på grus og asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...