Mamma til to guttegull Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Er det noen her som har TFK Twinner Twist Duo og har lyst til å dele erfaringer? Her ser det ut som om det blir to tette med 17 mndr i mellom ) Har falt for denne søskenvogna, men vil gjerne høre hva slags opplevelser dere andre har med vogna. Er det noen som har tips om steder i utlandet denne kan kjøpes, så tas det imot med stor takk. Ser at den er til halv pris i USA, men hva med England eller Tyskland?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Dytter denne litt da jeg sjesker på denne selv:) Blir ca 15 mnd mellom mine.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Vi har kjøpt den til våre med 23 mnd mellom. Har ikke fått brukt den skikkelig ennå da minsten bare er 1 uke gammel og jeg har hatt keisersnitt, men jeg synes den virker bra. Vi bestilte på Bikeshop2000.de. For Twinner vogna, 1 stk bag til den, 3 stk regntrekk (enkel til bag og sportsdel samt dobbel sportsdel) og en Quick Fix bag til Joggster Twist vogna vi har fra før, betalte vi 6200,- + 1550 i norsk MVA. Veldig fornøyd med service og levering fra Bikeshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå