Gå til innhold

Jeg sa nei til en bursdag tulla mi var bedt til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun skal på danseskole den dagen. Er dette vanlig, eller dropper man fritidsaktivitetere for bursdager?

jeg mener nå når jeg har betalt så mye for det, så burde hun dra så lenge hun ikke er syk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gammel er a?kanskje hun burde få velge selv?:)

jeg dropper fritidsaktiviteter for bursdager, er jo ikke sååå ofte:)

Skrevet

Vi går i bursdag selv om det det er feks gym dagen.

Skrevet

Hadde latt gutten min velge selv hva han ville gjøre. Som hun over her sier, er ikke så ofte det skjer :-)

Skrevet

Kommer helt an på. Jeg dropper bursdager til litt perifere barnehagevenner, ikke unger i gata eller unger hun leker mye med. Har inntrykk av at de fleste gjør det på den måten.

Skrevet

Kommer helt an på alderen til barnet. Er det en klassebursdag hvor alle andre skal gå og hvor de kommer til å snakke mye om det på skolen framover, hadde jeg droppet danseskolen.

Skrevet

Vi dropper bursdager.

I høst gikk ungen på privatsvømming til 200 kr gangen. Det var 9 ganger. Ungen ble invitert i 5 bursdager som kolliderte med svømmeundervisningen. Bursdager i ukedagene er en uting.

Skrevet

uting?nå har jeg hørt det også:P vær bare glad barna/barnet ditt blir bedt i bursdag, er ikke alle som blir det desverre..........

Skrevet

Går i første klasse, så det er jo nok med bursdager da det er 25 jenter.

Tenker jo litt at vi har betalt 1600 kr for danseskolen og det er 14 ganger. Dropper ho den så går det jo veldig utover jenta ho danser sammen med. De er vel bare 4 på kurset totalt.

Og jenta er ikke noe nær venn, må innrømme at jeg vet ikke hvem jenta er som har bursdag.

HI

Skrevet

Det er en uting. Heldigvis er det et fåtall foreldre som er såhåpløse at de inviterer i ukedagene. De fem som gjorde det i høst gjør det nok ikke igjen. Det er ikke mange ungene som dukker opp i ukedagene. Da har de andre aktiviteter.

Skrevet

her har vi aldr hatt det problemet, alle har kommet som er blitt invitert...i ukedagene ja!fint å feire bursdag den dagen man HAR bursdag;)

Skrevet

Vi lar barna velge selv hva de vil... Bursdag eller den aktiviteten som de er med på...

Å du som mener at bursdag midt i uka er en uting... Raring!

De barna som er med på fritidsaktiviteter i ukedagene er veldig ofte opptatt med stevner, cuper, og arrangementer i helgene... Så når passer det da med bursdag?

Det er i sånne situasjoner at man får en gyllen anledning til å lære barna at man ikke alltid kan få vært med på alt og at man ikke kan få i både pose og sekk...

Skrevet

Om de går på fritidsaktiviteter,og syns det er gøy,og kanskje det er noe de må få med seg,eller sånn som tulla di at hun er med en annen der og danser,så ville jeg latt de gå der og heller hoppet over bursdagsfeiringer.Så lenge hun selv ville det.Ville jo latt hun velge hva hun ville gjøre.

Om familie som vet du har barna på sånne ting,og barnet ikke har bursdag en sånn dag planlegger den dagen skal vi ha det selv om de vet at de små liker å gå på det de gjør,(små besøk med ett par stykker)så er det mer merkelig enn at folk inviterer i bursdager i ukene. For det er alltid noen det ikke passer for. ukene dagene blir sent,de har andre aktiviteter,helgene er hellige og bla bla bla.Alltid noen er misfornøyde.Enten så går barna eller ikke.For dumt å syte om at folk har det på idiotiske dager eller helger.Kanskje det passer fint for de og kanskje ikke så bra for deg.nei nei men sånn er det!

Skrevet

Ja, folk kan jamen sørge for å føde unger slik at de får bursdag på fridager hvert år. Er det for mye å forlange?

Skrevet

rare er de som synes det er greit å invitere iukedagene. Det beste er de som inviterer fra halv fire eller fire. Ingen har kommet hjem fra jobb enda. Flotte greier du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...