Billie Jean Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Beholdt de det på sykehuset, eller fikk jeg det da jeg ble skrevet ut? Fikk dere med dere deres? Hvor har jeg lagt mitt hvis jeg fikk det med meg? (Hihi, vet at det ikke er en spåside dette her altså, men kanskje noen har noen forslag?) Det hadde vært morsomt å lese det igjen:)
zombie2be Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 jeg glemte å spør etter det på sykehuset med 1.mann,men jaggu fikk jeg det med meg nå på ul med nr2!! gøy å ha! bare ring der du går til ul på sykehuset og spør!
Skrømti Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg har fått det med meg hjem fra sykehuset begge gangen. Kjekt å ha, ja. Hos meg ligger det i en liten oppbevaringspappkasseboks som jeg har diverse minneting i fra da de var helt små .
Snart 4 barns mor.... Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Jeg fikk med første side av helsekortet hjem etter fødtselen på alle 3. Jeg har tapet de inn i fotoalbumene til barna. Kjekt å ha papirene samlet med ultralydbildene og andre opplevelser før og etter fødtselen.
Up2me Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 jeg har mine papirer fra første svangerskap, i min datters første scrapp album sååå, jeg fikk dem tydeligvis med meg
Lemonia Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Etter begge fødslene fikk jeg automatisk min del av helsekortet tilbake sammen med papirene fra fødselen da jeg dro fra barsel.
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 har helsekortene etter alle 3, de ligger i en egen lomme bakerst i babybøkene dems, sammen med noen ul bilder og andre papirer fra svangerskapet.
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg har fått med mine helsekort på begge gutta. Oppbevarer det i babyboka deres.
Plutselig_gravid Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Jeg fikk ikke helsekortet med meg hjem med mine to. Men jeg fikk jordmor til å skaffe de for meg Kjekt å ha og gøy å sammenligne svangerskapene:) (om du ringer sykehuset, usikker på hvilken avd, så kan du få dem tilsendt sammen med fødselsjournal)
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Jeg fikk det ikke med meg med første men nå sist fikk jeg det.jeg skal ringe og be de sende meg det jeg også ring og hør så slipper du og lete deg ihjel:)
Billie Jean Skrevet 12. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2011 Jeg slapp å lete meg ihjel! Var tydeligvis mer oppegående etter forrige fødsel enn jeg ga meg selv kreditt for å være;) De var pent innbundet i en perm sammen med masse andre svangerskaps- og fødselsrelaterte papirer:) Gøy å se hva dere har gjort med deres kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå