Gå til innhold

Andre som venter nr.6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter sjette barnet på åtte år.

Andre med veldig mange barn her?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, der ble du nok littt aleine! Jeg har bare tre og syns vi er mange.... men gratulerer med en stor familie! (Innerst inne er jeg litt misunnelig, men jeg kan ikke hyre så mange au pairer som jeg da ville ha hatt bruk for !)

Skrevet

Måtte Gud være med deg!

Skrevet

oi, glad det ikke er meg faktisk. LItt galskap å få så mange unger, dere kan jo ikke ha noe liv utenom. Greit å få mange barn hvis man begynner tidlig, men 6 barn på 8 år. gudamei

Skrevet

Hehe, applaus til dere :D Synes det hørtes koslig ut jeg, og om dere trives med det og har overskudd og penger til det, så hvorfor i all verden skal de ikke få 6 barn? ;) Jeg ønsker mange barn selv og, men kansje ikke 6. 4 kansje. Men det er kjempekos med store familier, veldig kos :) grattulerer ivertfall :)

Skrevet

Vi har venter "bare" nr.5 på ti år ;)

Skrevet

Nei, noen av oss bruker prevensjon og jobber for selvforsørgelse, fremfor å forsørge oss via kontantstøtte og barnetrygd...

Skrevet

Synes ikke 6 er så veldig mange egentlig, men så har jeg 8 da.

Skrevet

8???? Hvor gammel er du og barna?

Skrevet

Jeg er 41, minsten er 5 og eldstemann er 19.

Skrevet

Gratulerer :)

Nei jeg venter ikke nr 6, har akuratt fått nr 5 fordelt utover 12 år.

Synst ikke det er så mange, kunne godt tenkt meg flere, men det blir det ikke. Hadde jeg fått de tettere så kanskje, men nå har vi hatt baby/småbarn i 12 år, og jeg kjenner jeg er ferdig med den fasen og klar for en ny fase :) Har jo unger våkne fra 6 om morgenen til 22 om kvelden, eller nå med baby er det jo døgnet rundt hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...