Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Om morgenen og dagen er jeg skikkelig lat. Vil bare kose meg med barnet å leke med det, sitte å se på tv når barnet sover dagsluren sin og sånn. Men rundt 9-10 tiden på kvelden får jeg plutselig masse energi og begynner å gjøre masse husarbeid til langt på natt. Hvordan kan jeg snu om til å ha masse energi til husarbeid på dagtid istedet?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Snu døgnet igjen. Vær mer aktiv på dagtid. Rått og brutalt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Jeg er helt lik. Har alltid vært slik..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Enkelte er bare sånn.. Meg inkludert.. Bortsett fra nå for tiden da.. Trives ikke i leiligheten her,så jeg har NULL energi..
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Sånn er jeg også, men så jobber jeg kun natt når jeg ikke er i permissjon også da. Hjelper lite når ungen sover hele natten og er lys våken når mamma er trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå