Hortensia85 Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Noen som vet hvor mye skatt man må betale av overgangsstønaden?Fikk brev i dag om at eg får 6080 kr i overgangsstønad, men at den er skattepliktig...bare lurte på hvor mye det vil si eg får netto da, supert hvis noen vet
holahopp Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 hei, de sa til meg at de man trekker fra del to av skattekortet altså prosent.
Hortensia85 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2011 Okei, altså det samme som på bi-inntekter da altså? Thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå