Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 jeg og samboer har et barn sammen, en gutt på 4 mnd. Han har fra før ei jente på 4 år som han har med en kvinne som "lurte han" sa hun tok piller, men gjorde ikke det. De var aldri kjærester, men jobbet sammen...så vips på et julebord.... Men saken er: han klarer ikke å knytte seg til jenta, han angrer hver dag..enda etter 4 år!Vet ikke hva jeg skal gjøre for å _hjelpe_ han. Jeg forguder jenta og tar meg like godt av henne som sønnen vår, men for samboeren min er hun mest en plage(uff hørtes grusomt ut)...hun ligner veldig på moren i tillegg i både utseende og væremåte.... Denne kvinnen hadde planlagt å lure han, noe hun hadde innrømt til en venninne....:S Synes det er synd at han ikke klarer å ta henne inn i _varmen_, men jeg skjønner han på EN måte pga måten det ble gjort på, men det er jo hans barn uansett:S
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Han straffer jenta for det mora gjorde.....grunnleggende umoden adferd og på tide å besøke psykolog.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 ja:S moren snakker mye stygt om faren til jenta og det gjør at han tar enda mere avstand:S jeg prøver så godt jeg kan, men han er ikke lett å snakke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå