Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg startet en blogg idag hvor jeg skriver ned tanker og følelser. Det handler mest om meg og mitt barns hverdag. Det er kun oss to. Faren vet ikke at han er far enda. Jeg skriver direkte og ærlig. Ikke tunglest og ikke voldsomt mye tekst. Ta en titt! http://undrendetenke.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 så bra du skriver:-) håper på flere innlegg i nærmeste fremtid, dette virket spennende.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk begge to:) Flere innlegg kommer, men ikke idag. Nå venter nemlig senga trofast på meg! HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Forstår jeg det riktig når jeg leser at du har blitt gravid med en venninnes eks? Eller var de kjærester? Er det derfor du ikke vil si noe? Jeg synes du skylder barnet ditt å la det ha en far i livet sitt, uansett!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 skjønte ikke noe jeg...... ikke noen blogg jeg kommer til å følge....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Fantastisk!! Gleder meg til fortsettelsen:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 eehhh...mistenker at HI har svart litt positivt om bloggen sin ....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #10 Skrevet 17. april 2011 Haha, hvorfor skulle jeg orket å gjøre det når dette er et anonymforum og det er en anonym blogg det er snakk om? For meg er det motiverende å høre gode ord om min skriving, samme som det er motiverende å få konstruktiv kritikk. Det trenger jeg. PS. nye innlegg på bloggen! Og ett til på vei straks. HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #11 Skrevet 17. april 2011 Venninnes eks er far til barnet. Problemet er så mye mer enn venninnen (som nå er eks-venninne). Hun var aldri så nær venninne, men selvfølgelig var det dumt likevel. Kommer til å skrive en del på bloggen nå, bl.a. om min og barnefars samtaler. Vi skal snakke imorgen om farskapet, da forteller jeg han at han er faren. Håper det ikke blir full krig etter at noen ord er kommet ut.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå