Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Noen som har noen gode ideer til hva vi kan ha som tema? Må være noe alle kan bli med på, type hore og hallik går ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Eller bare ha en fest uten utkledning - når har det NOENSINNE vært morsommere (eller morsomt i det hele tatt) på en utkledningsfest?!? Jeg vedder en million på at langt over 3/4 av de inviterte tenker "å, neia" når det står utkledning på invitasjonen. Hilsen en som sikkert ble traumatisert under barnehagekarnevalene i tidlig barndom
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Ja, jeg er egentlig ikke så glad i utkledningsfester jeg heller, er derfor jeg trenger forslag på noe som folk faktisk gidder å kle seg ut som
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Vi har temaparty hvert år med jobben min, det er alltid på julebordet. Men det er nok å få høre temaet "glamour" eller "resirkulert", og så kan man forme det selv derfra!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 ... Glemte å forklare: resirkulert betydde da f eks loppisklær. Invitasjonen var utformet slik at man skjønte det (trykt på gråpapir osv) mens glamour kunne bety hva som helst som du finner glamorøst. Noen komm i ballkjole og tiara, andre kom som litt mer vulgære, jordnære Dolly-Parton-imitasjoner.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 - kjendisfest - tegneserie/barneTV - yrker - hawaii - nissefest (gøy i juni) - hippie - bad taste - fargetema (alle i rosa, grønn, hvit eller en annen farge) - piratefest - 70/80 eller 90-tallsparty. Eller et annet party Er det forresten til voksne eller barn?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Vi hadde internasjonal temafest Alle kledde seg ut som noe som representerte det landet: India: Magedanser, Oljesjeik Egypt: Kleopatra, Japan: Samurai, Geisha Norge: 6-packlue kortbukse skjorte ryggsekk med flagg/ Bunad Roma: Gudinne, Hellas: Gresk gud osv osv Her kan man bruke penger på kostyme, eller finne noe man har hjemme Var veldig gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå