Gå til innhold

Men hva er en STATUSvogn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vi har lært at Basson er lavstatus... (!) Hvilke merker er høystatus? Og hva skal man hvertfall skygge unna?

Helt frem til i kveld har jeg tenkt at vogn er vogn så lenge den triller, men nå har jeg jaggu lært noe nytt.

Opplys meg mer, dere som vet!

Alt man lærer på dinbaby.com....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for all del, styr unna Emmaljunga - det er kanskje ikke lavstatus men skikkelig kjærringvogn. Det fant jeg dessverre ut for sent... hoho....

Skrevet

Er basson lavstatus?

Åo mai gåwd, da sliter vi!

Ei venninne har en sånn fancy sak til 8-9000,-.

Jeg har aldri hørt noe knirke så mye før.

Vår Basson-vogn lager knapt en lyd, selv i -15 grader... :o)

Skrevet

Who gives a shit?

Å jakte statussymboler er jo bare patetisk, og - enda jeg hater å bruke uttrykket - ekstremt white trash.

Skrevet

Akkurat det lurer jeg på og!

De fleste finner vel en vogn som passer sine behov?

Selv syns jeg Basson var en for tung vogn til vår bruk, men lav status???

NEI!

Skrevet

Vel, de dyreste vogna ar vel litt høyere status,vil jeg tro, for eks. Stokke

Skrevet

Heromkring er det kun Emmaljunga som "duger", og alt annet er makkverk i følge damene ;)

Skrevet

Nei, nå er det bæresjal som gir status. Folk som triller ungene sine er harry unge mødre som tar fra barna muligheten til kroppskontakt og kjærlighet.

Skrevet

de fleste jeg ser med bæresjal er hurpete gamle høne mødre som deg sikkert som har sett litt for mye på den store reisen ;)

Hilsen ung mor som hater bæresjal å syns stokkevogner kan dra til helvette !

Status meg her å status meg der, de med den tankeganger er noen snobber..

Takk for meg bim ! Makkan til møkkakjerringer det er her inne, bare drittslenging fra "voksene" fitter som tror de er no ?? HAH !

Ikke ment om deg hi og heller ikke de ti tusen her inne, men jææævla mange av de, dette blir bare for dumt !

Skrevet

Eh, du mangler ikke evnen til å gjenkjenne ironi, da, snuppa?

Jeg har aldri båret noen i bæresjal i mitt liv og ville aldri komme til å gjøre det, men litt i lys av de siste døgns debatter drister jeg meg på en liten morsomhet midt mellom "statusvogner" og "kjerringvogner" (ingen av delene ville jeg klart å identifisere på nært hold en gang fordi sånt bryr meg langt inni rassen) - men du bommer totalt på mål når du kaller meg gammel hønemor... i stedet avslører du dine egne komplekser, siden du faktisk greide å ta den der alvorlig!

Skrevet

Dette innlegget går langt i å bevise at ordtaket ung og dum har noe for seg.

Skrevet

Dette innlegget går langt i å bevise at ordtaket ung og dum har noe for seg.

Skrevet

Stokke vognen er det jo bare pakkiser som har. Aå det kan da umulig være status vogn-

Skrevet

Den beste vognen jeg noen gang har brukt er Maxi cossi Mura 4

Skrevet

Vi har kjøpt TFK, den var dyr! Tror kanskje DEN regnes som statusvogn ja :)

Skrevet

01:36

Når du kaller andre "møkkakjerringer", "voksne fitter" og "hurpete gamle høne mødre" så kan en ikke klage på at andre slenger dritt. Det faller for sin egen urimelighet.

Skrevet

Herregud. uff, kjenner jeg blir helt matt av kvinnfolk som må diskutere barnevogner og stellevesker (derfor går jeg ikke på barseltreff.)

Ante selv ikke før jeg så nå hvilken vogn jeg har, den har jeg fått av søsteren min og tenk det er bittelitt rosa på den og jeg har en gutt. Har vist kjerringvog, emmaljunga ett eller annet.

Skrevet

Hehe, har hatt en vogn som het Hartan til begge gutta, var strålende fornøyd med den! Tipper ingen her inne har HØRT om den engang :) Til tredjemann nå var vi veldig intr i Tako Fast Rider, men svigermor kjøpte Brio til oss... Og med tanke på størrelse og mulighet for salg om et par år takket vi ikke nei til den.

Bæresjal... Har vært inne på tanken, og jeg er nok hønemor på 39 år :), men jeg tror faktisk ikke jeg gidder allikevel, kommer antagelig ikke til å få feka meg til å få på meg det sjalet, like lite som jeg kommer til å orke gå å bære på den måten. Nei, det enkle er faktisk ofte det beste og når baby skal sove mener jeg den har det best rett ut i vogn eller seng, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...