Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jo det meste. Hun har DS og får petshop spill av bestemor. Skapene er fulle av bøker, puslespill og tegnesaker. Sykkel, trampoline og rulleskøyter har hun.

Sommerklær kjennes litt for tidlig ut å kjøpe, men vet det blir noen utgifter med sko og klær fremover.

Hun sier hun ønsker seg scoobydo hus (hva nå enn det er, men hun har allerede flere dukkehus hun ikke leker med. Bamser har vi nok av og dukker leker hun lite med. Hun ønsker seg pc, det synes jeg hun er for ung til (hun bruker min, det holder).

Hva i allverden gir man en 7åring som egentlig har alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivebord, sett til å lage smykker (armbånd, kjeder)

Skrevet

Digitalkamera, billetter til kino/teater/badeland/hva-hun-nå-interesserer-seg-for, bærbar DVD-spiller?

Skrevet

Tusen takk for tips!

Skrivebord har jeg vurdert, men hun har så lite rom og sitter alltid sammen med meg nede på spisebordet når lekser gjøres. Siden rommet er så lite, har jeg litt lyst til å vente litt til med å fylle det ytterligere opp med enda ett møbel.

Armbånd stash kan være ok, men hun har mye lignende ting.

Digitalkamera, tja, det ser ut til at det fortsatt er mest gøy med det kameraet som er i ds. Bærbar DVD, mener du slikt man har i bilen? Det har hun allerede

Skrevet

medlemskap i bolibyggelag,penger satt i fond,klær,sko

Har hun mye leker og ønsker seg mer,så ville jeg ha tatt en opprydning i lekene og samlet det hun ikke leker med,vil ha lenger,så blir det plass til noe nytt,men det gamle gir hun til andre som trenger..som barneavd på sykehus,innsamlingsaksjoner.

eller hun kan ønske seg penger som hun gir til fattige foreldreløse barn.

det harn min 7åring gjort 2 ganger,og vi har opprydning i leker 2 ganger i året..

Skrevet

bra tips, ny vestfold, men jeg har lyst til å gi henne noe konkret i tillegg. Boligbyggelag og fond, er ukjent for henne ennå. Penger til innsamlinger gir hun allerede fra sparegrisen.

Jeg kan godt sette mere penger inn på sparekontoen, men jeg vil gjerne gi noe konkret og fysisk i tillegg.

Skrevet

Er det noen flere ds spill som er kule for jenter i den alderen?

Pr i dag har hun:

Super mario

Mario kart

Josefine

og hun får petshop av bestemor til bursdagen.

Skrevet

zhu zhu pets spillene er veldig populære her!

Skrevet

Skap et behov hun ikke har..

Klatreutstyr og klatrekurs.

Barnegitar og gitarkurs eller et annet instrument

Dykkermaske og svømmeføtter

Ridekurs og ridehjelm

Epletre

Stor legopakke

Malesaker og malekurs

Sakkosekk

Rulleskøyter og beskyttelsesutstyr

Skateboard

Hvis hun går på en idrett, klubbdrakt med navn

Hvis dere er mye i friluft, en god kniv, øks eller sag

Lykke til med gave.

Skrevet

jenta mi på 7,er veldig glad i polly pocket dukker,og tilbehør som følger med det.Zoobles er det nye som står høyt på ønskelista hennes,det er små runde baller som forvandles til figurer med å trykke på hode.

Skrevet

Sønnen min blir 7 år i påsken og ønsker seg omtrent alt i lekekatalogen.

Men rommet hans er jo ganske fullt allerede,så her har vi bestemt oss for å kjøpe klokke. Altså armbåndsur. Han vil ofte til kamerater og hvis vi vil ha han hjem til en viss tid er det ikke så lett å vite når man ikke har klokke.

Nå blir utfordningen å lære seg klokken bare! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...