Gå til innhold

Pris på litt bruket sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par Viking Goretx høst/vårsko. Skal selge disse til ei, men er litt usikker på hva jeg kan ta for disse. Nypris 800,-. De ble brukt fram og tilbake i bhg i høst, litt ute i bhg og litt hjemme. Ser nesten ikke brukt ut. Brukt av en som da var 13 mnd.

Hva synes dere er en grei pris? Er redd for jeg skal virke frekk og ta for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen som kjøper brukte sko?

Skrevet

Tror ikke det er mange som vil kjøpe brukte sko, det er ikke anbefalt. jeg tror du må legge deg på en veldig lav pris, dessverre.

Skrevet

Jeg har allerede ei som vil kjøpe de, så er ikke problem med å finne kjøper. Det er prisen jeg lurte på?

450? Var ikke det litt mye, eller?

Skrevet

Det var altfor mye. Jeg vil nå heller si 50 kr maks jeg da:P

Skrevet

Akkurat de kjøpte jeg på XXL på Sandvika til 200kr. Helt nye!

Skrevet

450 er for mye. 200 er greit, dersom du allerede har en interessert kjøper. På Finn måttedu nok gått lavere.

Skrevet

Så du er synsk du da lille,frø...... Så du vet akkurat hvilken sko jeg mener.

Så de på Eurosko i dag og på Skoringen siste uke. Da kostet de 799,-

Og når hun er villig til å kjøpe de av meg, så soiller det vel ingen rolle om du har kjøpt sko på xxl til 200,-

Og til dere andre: Hvis hun vil kjøpe brukte sko, så spiller det vel ingen rolle for dere. Det var pris jeg lurte på.

HI

Skrevet

200,- høres vel greit ut kanskje. Vil ikke overprise meg, for hun kjøper den del andre brukte klær som dresser o.l. Så vil ikke miste henne som "kunde" så lenge sønnen hennes bruker lavere str en min.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...