Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Det var virkelig fint vær i dag, sol og varmt, så for første gang i år droppet jeg jakken da jeg gikk til barnehagen for å hente. Gikk i enkel, ettersittende bomullsgenser. En guttunge, maks 12 år, kommer syklende mot meg, og idet han passerer kommenterer han høyt of tydelig: "Fine pupper!" Jeg vet ikke om jeg er teit eller ikke, men jeg ble så sint! Jeg er 30 år og tobarnsmor! Det føles rett og slett utrolig krenkende at et BARN kom med en slik kommentar. Æsj!!! At han totalt manglet folkeskikk er en annen side av saken.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Ok, ser humoren i det. Men ekle snørrvalpen, da! HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Hahaha! Kanskje på tide å slutte å ta seg selv så forbanna høytidelig:-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Trodde faktisk ikke jeg gjorde det, vile ikke tenkt på forhånd at jeg skulle reagere sånn. Men det føltes faktisk mer krenkende enn om en voksen mann hadde sagt det. HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Skjønner deg godt. Kvalmt og jævlig frekt!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 hahahhaahahh.. Den skulle jeg klare å leve lenge på! Tidlig pubertert og endelig faller boblejakkene av, klart han skal få titte litt på pupper! Våren er en fin tid for de våryre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå