Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Fredag var dagen jeg testet positivt, men ifølge mine tidligere sykluser (utenom den siste) så ville jeg hatt ikm i morgen. Men eggløsningstestene slo ut som positive fra tirsdag i forrige uke. Jeg lurer virkelig på om eggløsningen skjedde tidlig den gangen her... Jeg har testet positive tester to ganger om dagen siden fredag, og positiv eggløsningstest hver dag fra tirsdag til fredag. Jeg har også bestilt clearblue sin test med ukeindikator, og den kommer nok i posten på onsdag tenker jeg. Så da skal jeg ta den for å se hva den sier, og på torsdag tenkte jeg å ta med en urinprøve til legekontoret for en sjekk der. Kan aldri være for sikker. Hehe... Hvis testen fortsatt er positiv hos legen så kommer jeg til å be om at legen sender meg på tidlig ultralyd så jeg finner ut hvor langt jeg er på vei. Veldig spent. Det har på en måte ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid, men samtidig så har vi allerede fortalt det til flere. Men når jeg ser et bankende hjerte på UL så går det nok virkelig opp for meg.
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 jeg har ikm ons å testet svakt positivt forrige torsdag første gang:) synes det var veldig tidlig.... tok en 3 test siden da i dag tidlig og den kom opp positiv med en gang, var like sterk som test streken og, det har jeg ALDRI opplevd med billigtester, og jeg har testet med mange;) tenkte å vente med å ta ukes indikator til neste uke, og håper det da står 2-3 eller 3+ ) lykke til videre, blir stas me julebaby:))
strikkedilla Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Begge gangene jeg har vært gravid (1 barn + 1 SA) har jeg funnet det ut når jeg var 7-8 uker på vei. Jeg hadde begge gangene blødning som jeg trodde var mens på normal tid en gang etter befruktning hadde funnet sted. En tidlig UL kan sikkert vre lurt for å finne ut hvor langt dere er på vei hvis dere er usikre. Jeg var på tidlig UL og det varven herlig følelse og se bevegelser og et bankende hjerte. Da fikk jeg raskt bekreftet mine antakelser siden jeg ikke ville kunnet se dette ved 5 uker, altså var jeg 9 uker på vei. Den andre gangen rakk jeg ikke noen tidlig UL siden jeg opplevde en SA bare en ukes tid etter at jeg oppdaget at jeg var gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå