Gå til innhold

skinn til å ha i vogn?


Martine83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste et sted at man bør kjøpe korthåret. De lange hårene kan dekke til nese når babyen snur hodet til sida eller kan snu seg på magen. Ser at flere her inne har kjøpt på nøstebarn, men hvor store kvalitetsforskjeller det er vet jeg ikke. Vil tro det er litt forskjell på nøstebarn og IKEA.. men som sagt.. kan ikke si jeg vet noe sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt skinn fra lilleprinsen.no. De bør være allergitestet!

Har hørt at de som IKEA selger ikke bør brukes (lest her på forum av IKEA-ansatt).

Ellers stemmer det at de skal være korthåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt et på barnevognservice, som jeg skal ha i vognen (korthåret). Men dette blir da liggende under dunposen,så kommer vel ikke i kontakt med barnet..

 

Skal kjøpe et på nøstebarn som jeg skal ha i sengen, føler det er greitt med skikkelig kvalitet det barnet skal sove hver natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt akkurat det samme som deg Anonym... kjøper et på Babyshop til 299 til å ha i vogna, men vil kjøpe det til å ha i senga på Nøstebarn. Men... hvilken størrelse går du for på det fra Nøstebarn? Jeg er usikker om jeg skal ta det i medium el det største?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å gå for det største, man kan bare legge kanten litt opp på siden av sengen, godt å ha et stort et til bruk senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...