teejay Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg er fremdeles av den oppfatning at trampoliner uten sikkerhetsnett er farlig. Spesielt da ungene får lov å hoppe 5-6 stykker av gangen. Synes det er fryktelig vanskelig å se min sønn blir utenfor leken, da han ikke får lov å hoppe med de andre....men jeg synes det er så utrolig uforsvarlig å la han gjøre det! Æsj.... utrolig irriterende at nabolaget her blåser i sikkerheten til ungene. Og dette mener jeg helt klart ikke er hysteri fra min side:-)
Glondie Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Vi har nå trampoline med sikkerhetsnett, men tidligere hadde vi uten. Min opplevelse er at ungene er mer forsiktige og rolige når de hopper uten nett. Vi har hatt flere "uhell" med nettet på enn uten.... Type ungene hiver seg inn i veggene osv... Gjør oppmerksom på at både med og uten nett får bare 2 eller 3 unger lov til å hoppe av gangen hos oss...
Lykkemor23 Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Henger meg på innlegget til "Glondie". Har selv sett og hørt om flere barn som har skadet seg på trampoline med sikkerhetsnett. Ungene hiver seg i nettet, og trampolina kan rett å slett velte. Så her blir det uaktuelt med sikkerhetsnett når vi skal kjøpe trampoline.
Storebror & Lillebror Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Helt enig med HI. Jeg mener det er uansvarlig å ikke ha sikkerhetsnett. Sier seg selv at skadene kan bli mye verre uten sikkerhetsnettet. Det er god grunn til at de fleste velger å investere i sikkerhetsnett til trampolinene til barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå