Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Noen som har denne vogna og er fornøyd eller misfornøyd med den?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg hadde Basson Roma Duo og var kjempefornøyd med den, absolutt ingenting å klage på. Og så var den veldig lett i forhold til andre vogner jeg prøvde.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Vi hadde Basson Roma. Kjempefin vogn, god og romslig og veldig lett å trille. Knirket bittelitt, men ikke plagsomt mye:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Er vognmerke et statussymbol blant mødre? Bassonvogna er jo noe rimeligere enn f.eks Emmaljunga.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Hvorfor spør du om det? Hun spør om det er en god vogn..og vogn må man jo ha om man skal ha barn..om man ikke skal bære da. Spiller det noen (negativ) rolle om basson er billigere?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Beklager, glemte å si at det også var HI som lurte på dette. Det undrer meg at det er så store prisforskjeller, derfor lurer jeg på om vognen egentlig er like god.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Vi har en Basson kombi-vogn. Vi er strålende fornøyd! Lett å trille, ingen sak å bytte fra bag til "sports"delen. Bagen/sportsdelen klikkes lett på plass, og løsnes like enkelt ved å holde inn et par knapper. Tror vi betalte 3500,- for den.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Nå skal jeg svare helt ærlig. Jeg er litt overfladisk når det gjelder vogner. Ja, basson er en lavstatusvogn. Mer som å kjøpe stelleveske på Nille og kun bruke first price hygieneprodukter. Man får det man betaler for. Basson oser ikke akkurat av luksus. Men man får jo en romslig vogn for en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Jeg hadde basson roma duo (?) vogn til sønnen min som nå er 4 år. Jeg gikk forbi en butikk som solgte vogner, å jeg visste ikke merket en gang, men bestemte meg for at det var vogna jeg ville ha. Jeg hadde ikke peil på vognmerker! Visste ikke at man fikk lavstatusvogner engang =P Det jeg endte opp med var en supergod vogn! Den har en veldig romslig og lang bag. Noe jeg syns teller mye. Den var lett å trille og løfte på. Noe som også er viktig da den skal ut og inn av bilen. Det var som anonym over sier, veldig lett å bytte fra bag til sportsdel. Hadde god fjering. Jeg også merket at den knirket litt, men det ble lett fikset med litt olivenolje. Ja den er billigere enn en del andre vogner. Men hva så? Det er en god vogn )
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #11 Skrevet 11. april 2011 Basson Roma Duo hadde vi,storfornøyd.Fin vogn,knall god å kjøre veldig fornøyd.egentlig ikke noe negativt å si om den.Og aldri tenkt at det er lavstatus !? Herlighet.Ville heller hatt en sånn en en bungaboo eller stokke som ser helt for ferdelig ut.haha. sorry altså men samme med simo og emmaljunga,de er kjempe fine og alt det der,men uansett hvilken vogn folk har så syns jeg de ser fin ut,billig eller dyr spiller ingen rolle.De sistnevnte er større og tyngre.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #12 Skrevet 11. april 2011 Jeg har Basson Roma Duo. Er 3. barnet som bruker den. Veldig fornøyd med vogna. Stor bag. Eneste er mekanismen på kalesjen, den er noe slitt nå, så den er litt løs:(
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #13 Skrevet 11. april 2011 Hadde Basson Roma Duo til begge mine barn. Veldig fornøyd med bagdelen, veldig lett vogn og trille og god plass i bagen:))) Likte den ikke som sportsvogn da, men veldig godt som bagvogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå