Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Noen prøvere som vil snakke anonymt her på denne tråden?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg ooooooooooooooooogså!!! Buuuhuuuu, venter på ikm! Du da???
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Jeg også! Skal ha IKM i uke 16.. 7 dager til jeg kan teste- føles som en eeeevighet!! Du da??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Ikm en gang mellom neste lørdag og mandag, så ca 5-7 dager da. Hva gjør du mens du venter da?? Jeg har akkurat begynt å strikke jeg
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Kikker innom dinbaby, babyverden osv..hehe Og så kjenner jeg selvfølgelig etter symptomer -og det er egentlig ufrivillig, men går jo rundt og tenker på dette flere ganger daglig! Har du barn fra før? Hvor gammel er du? Noen symptomer?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Jeg ogsåååååå... Jeg har ikm ca 19. april, men syklusene er ikke helt å stole på etter forrige fødsel. Har dere barn fra før? Jeg har ei jente på 17 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Jeg også, har prøvd å kutte sidene flere ganger, hehe. Har ingen barn fra før. Prøver på første. Jeg skriver ned symptomer hver måned jeg, og nå som de dukker opp igjen så vet jeg at de ikke betyr nå. Det stresser meg vesentlig ned. Skriver også ned hvilken dag de kommer på. Så nå har ingen bare murringer nederst i magen, ømme pupper, litt småkvalm innimellom. Hatt alt hver måned, så betyr ingenting hehe. Hilsen 20.10, men kan kalle meg for L så dere skjønner hehe L
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Me too;) Sitter her og krysser alt jeg har for at jeg har blitt gravid. Har IKM om bare 2 dager, men tør ikke teste enda. Tror rett og slett jeg er redd for negativ test. Jeg har forresten en jente på 18 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Jeg skulle hatt den på fredag, men har ikke turt å teste enda. hatt litt murring, og ømme pupper. Men dette er også vanlige symptomer på mensen. Jeg følte for å vente til imorra med å teste, så får se om det blir å stoppe innom apoteket på vei hjem fra jobb.. Håper jo på en liten baby. 4 år siden sist vi hadde baby i huset.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Så lurt å skrive ned "symptomene", og på hvilke dager de kommer på! -det vil jeg også gjøre fra nå av! Jeg har ett barn fra før på 3 år! Hvor lenge har dere prøvd? kjekt at vi er flere som har ikm neste uke:) anbefaler å kjøpe tester på billige-tester.no Hi Krysser fingrer og tær for oss alle!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #11 Skrevet 11. april 2011 20:27: Så spennende!! Oppdater gjerne i morgen! Imponert over at du ikke har tatt en test enda! Hadde aaaaldri jeg klar;) Lykke til! Hi
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #12 Skrevet 11. april 2011 Vi er i 5 pp nå, og jeg sliter skikkelig med å tenke på andre ting...! Dere da?? Hvor i landet bor dere da? Hadde kanskje vært kult å bli kjent med flere i samme situasjon L
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #13 Skrevet 11. april 2011 Bor i Rogaland! Dere andre? og hvor gamle? Vi har ikke prøvd skikkelig enda, om det går an å si det, men har ønsket meg barn i minst 2 år nå! Hi
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #14 Skrevet 20. april 2011 Tenkte jeg skulle oppdatere. Testen viste positiv Så da blir det mest sannsynlig, om alt går bra, desemberbaby her Dere andre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå