Gå til innhold

Hvilken sko-str bruker deres jenter på 2,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor høye er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun måtte ha str. 26 i joggesko nå. Hun er vel ca 97 cm høy. Var nesten 95 cm på 2-års kontrollen.

Er 2 år og 8 mnd.

Skrevet

I fjor vår (då 2 1/2 år) fekk lille sko i str 24. Ca 90 cm høg.

No er ho snart 3 1/2 år og har vokst lite, dei nye joggeskoene no er str 25. Ca 98 cm høg no.

Skrevet

Hmm, ok. Da skjønner jeg hvorfor jeg alltid sliter med å få tak i sko til bhg bruk. Type cherox ol.

Frøkna har vel kommet seg opp til 90 cm nå og bruker 21 i sko ( er 2 år og 8 mnd). Synes liksom ikke hun ser så mye lavere ut enn andre, men det er vel veldig individuelt. Plutselig skyter hun vel i været og får kjempe føtter..hehe.

Skrevet

hei hei :-) min Lillemor er 2 år og 5 mnd og hun var på 2 års kontroll 83 cm, og vi har såvidt bikka str 22 i sko(der er litt for store) så jeg kjenner igjen "problemet". Vi fikk jo ikke skisko til lillesnuppa, så her måtte vi kjøpe ski som vi kunne ha på vinterstøvler:-( men som du skriver så skyter de vel i været og får større bein :-)

Skrevet

Det hørtes veldig lite ut i forhold til høyden hennes synes jeg. Har selv ei lita frøken med små bein. Hun brukte str 22 og 23 i fjor sommer og høst (fylte 3 år i høst). Hun var litt lavere enn jenta di ved samme alder.

Har du fått føttene målt i skobutikken? Og tar med at det skal være 1,5 cm å vokse i/bevege tærne?

Skrevet

Skisko var uaktuelt her i vinter, men neste vinter håper jeg vi finner noe som passer:-)

Hun kommer fint ned i str 20 også, men som du sier skal de ha litt å gå på, så nå bruker hun 21.

I år får vi vel hvertfall tak i sandaler som passer:-)

Skrevet

Snuppa mi er 2 år og 4 mnd - 88 cm. Kjøpte nye vårsko på lørdag - de ble i str 25 ;-)

Skrevet

Jenta mi er 89 cm høy, og skoene fra i høst passer fortsatt med god margin- str 21 og 22 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...