Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Noen som har gjort det? Når begynte dere? Hvilke "øvelser" gjorde dere på det? Og hjalp det for å slippe klipping og revning?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Perineum? Hvor tar dere alle disse ordene fra??
Blabb00 Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg masserte fra uke 18. Gnidde og tøyde.. Å jeg ble ikke klippet.. Men revnet litt.. Egentlig bare tull det der, tror jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Jeg har ganske nylig begynt. Er i uke 31. Smoerer med olje og masserer litt, og toeyer og drar "nedover" med tommelen, litt saann halvveis sittende i sofaen. Gjoer meg selv litt vondt, og driver paa til det rett og slett er slitsomt og oemt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Begynte i uke 34, to ganger om dagen, men glemte det noen dager. Masserte og dro ned mot rompa. Revnet mye, deler av lukkemuskelen og innvendig. Hadde vakuumforløsning ca 15 min etter full åpning, så litt uretferdig for smøringa, dette, men jeg tror lite på det..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Jeg gjorde ingenting. Hadde ikke sex i svangerskapet, engang. Revnet noen "pyntesting", som jordmor sa......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå