Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Ikke lenge siden jeg begynte å tenke litt for mye på ting.. Altså, stiller meg selv slike spørsmål : Hvorfor fikk vi tennene? Og hvordan? Hvorfor kan jeg gå, hvorfor er vi lagd slik? Hvordan ble vi lagd slik vi er? Hvordan funker "tenkesystemet" vårt? Hvordan kan jeg røre på fingrene mine? Hvorfor? Og dette er det meste som opptar mine tanker.. Ikke noe annet.. Litt rart? Folk rundt meg begyner omtrent å bekymre seg, og spør om jeg ikke har viktigere ting og tenke på... Så.. Ja, en smule rar?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Nei, ikke så rar. Det er vel vanlig å få litt filosofiske eller eksistensielle tanker i ny og ne. Ikke noe å bli klok på i allefall.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Hehe, takk! Har fått høre jeg er litt unormal de siste dagene! HI.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Gud er ikke i mine tanker.. Nei. Neida.. Men, skjønner at noen må rope på gud i dette øyeblikk hvor jeg skriver om mine merkelige tanker.. Hi
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Synes det er litt rart at du ikke vet svaret på dette jeg da. Survival of the fittest og evulosjon? Hørt om det? Hehe...på denne måten har vi fått tenner, fingre som rører seg, større hjerner osv. Veldig interessant er det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Hehe, egentlig veit jeg svaret.. Men setter meg så veldig inn i det, og skjønner liksom ikke Helt hvorfor? Men noe skal man jo ikke ha svar på heller.. Hehe.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Æsj, sånn er jeg også ;-) Bare at jeg er verst på universet.. Hvorfor det? Hvordan ble det til da? Hvor ender universet? Det må jo ha en ende? Åååh, det tar jo aldri slutt
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Hahaha Godt det er flere! Får iblant svar som : Du spørr mer en de tre vise menn kan svare på. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå