Gå til innhold

EN UKE IGJEN......


charlEEnEE

Anbefalte innlegg

til keisersnittet....

 

Jeg gleder meg så utrolig masse til å holde det lille nurket i armene mine, men herreguuuuuud som jeg gruer meg til operasjonen nå....

 

Er det noen andre som sitter i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

to uker igjen til mitt....

 

prøver å bare glede meg, men ANER ikke hva jeg går til...

 

....

 

jeg gruer meg kanskje ikke til operasjonen, da er vi vel så fokusert på babyen? Men er veldig spent på alt rundt og tiden etterpå!

 

Venter mitt andre barn, fødte vaginalt sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :o)

 

Jeg skal ha mitt 3.keisersnitt jeg nå, så jeg vet nok hva jeg går til. Selve operasjonen er ikke ille i det heletatt, det er egentlig bare "koselig" å ligge å vente på at de skal ta ut babyen, men det jeg gruer meg til er selve bedøvelsen og oppvåkningen. Alt etterpå er jeg veldig godt forbredt på siden jeg har gjort det før.

 

Et råd til deg; det er lov å være sliten, det er lov å ha det vondt. Og for din egen del hold operasjonsdagen hellig for besøk. Jeg har åpnet for besøk samme dag som operasjonen med de 2 andre, og det har vært tøft. Jeg har selv vært ute på 2 og 3, dagen etter snittene sist, så formen har vært veldig bra. :o).

Men ta i mot den hjelpen du kan få og ta det så med ro som du kan. :o).

Om du klarer å stå opp av senga samme dag så er det kjempe bra, ikke tving deg selv til at du må ut i gangene å gå den første dagen.

 

Masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...