Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Vi har en sønn i bhg nå. Han har for tiden 100% plass men nå når jeg bare jobber 50% kan han jo godt være hjemme mer, i alle fall når jeg skal ut i fødselsperm til sommeren. Hvordan ordner man dette? Må man søke i hovedopptaket eller er det enklere måter å gjøre dette på? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg søkte i utg.pkt deltidsplass til minn gutt. Men kommunen satte visst opp fulltidsplass uansett. Jeg kontaktet da barnehagen vi fikk plass i, og fikk da beskjed om at det kunne vi ordne direkte med barnehagen etterhvert(de hadde ikke fått alt av papirer fra kommunen enda, så måtte vente til de hadde fått den infoen de trengte) Så da kan jo kanskje du også høre med barnehagen i første omgang.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Du søker bare om å få redusere plassen til 50% fra en viss dato. Det kan hende det er 3 mnd oppsigelsestid (sjekk reglene for oppsigelse). Det enkleste du kan gjøre er å ringe "barnehagekontoret" i din kommune og spørre hvordan du best gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå