Gå til innhold

Noen som har utførst medisinsk abort hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke muligheten til å ta en dag fri og fikk beskjed om at det ikke var noe i veien for å gjøre dette hjemme.

Selvfølgelig så googlet jeg litt om dette og fikk skrekkhistorie på skrekkhistorie om hvor grusomt dette var/er. Smertefult og jævlig.

Jeg har egentlig ikke noen til å passe barna eller og fikk beskjed om å gjøre dette på formiddagen, ikke på ettermiddagen som jeg opprinnlig hadde planlagt. Er det mulig å gjennomføre medisinsk abort hjemme med to aktive barn? Eller er det jeg som er fullstendig på bærtur her?

Har hatt en SA for mange år siden, men kan ikke huske at det gjorde så vondt at jeg trengte å ta noen annet enn en paracet og en ibux.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt abort, men ikke hjemme, noe jeg er glad for, mistet mye blod og da jeg skulle ned i kiosken også utfor en tur så kastet jeg opp og så besvimte jeg. måtte ha blodoverføring da jeg hadde mistet alt for mye blod. De var klar over før jeg gikk ned i kiosken at jeg plutselig mistet mye blod, va som om noen sprakk en stor vannballong, alt gikk jo bra og jeg reise hjem dagen etter.

Jeg ville nok absolut gjort det på sykehuset og bare funnet en løsning ang fridag og barnevakt til barna.

Skrevet

Nei det er ikke mulig å gjøre det hjemme alene med 2 barn.

Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke tatt sjansen.

Har aldri tatt abort selv, men kjenner folk som har gjort det og de var temmelig skjelvne og utafor en stund der. Er jo en belastning både psykisk og fysisk og du vet jo ikke på forhånd hvor uvel og syk du vil føle deg, hvor mye blod du vil miste osv.

Må jo være helt forferdelig å sitte der med barna om du blir skikkelig dårlig av dette...

Hadde absolutt sørget for barnepass, eller hatt noen hos meg.

Skrevet

Jeg gikk gjennom en sånn abort hjemme for godt og vel ett år siden, pga ma. INGEN problemer! Litt smerter, men ikke mer enn til en vanlig mens.. Hørte også masse skrekkhistorier dagene før, men valgte å ikke høre på dem!

Fikk et "lite apotek" med smertestillende som jeg skulle ta mye av, men valgte å ikke ta dem av den enkle grunn at det sterkeste jeg noensinne har puttet i meg er to paracet.

Maaange timer etter jeg tok tablettene (var nesten på tur til å gi opp håpet om å bli ferdig, og så for meg utskraping) skled "klumpen" ut av meg. Blødde noe, men ikke mer enn jeg bruker å gjøre på de to sterkeste mens-dagene..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...