Gå til innhold

Dere som har opplevd SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kom først? Blødninger eller magesmerter?

Håper jeg slipper å oppleve det nå, men er litt nysgerrig på hva en skal se etter først om det skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dagen begynte det pyntelig med friskt blod når jeg tørka meg. Så gikk det ca 24 timer, og mer blod. Dagen etter blod igjen, og jeg ordna legetime samme dag og fikk ul hvor det ikke ble funnet hjertelyd. Gikk tilbake på jobb og var helt fin fysisk. Ingen magesmerter.

Dagen etter var det vel skjedde selve SA`en. ( over et par dager) Ufattelige mengder blod og diverse, kramper/ rier. Det var rett og slett som en begynnende fødsel når det gjelder smerter.. Et par dager etter hadde jeg kontrolltime på sykehuset hvor de såg at alt hadde kommet ut og jeg hadde tømt meg fint..

Jeg var 10+3 da jeg oppdaget de første små blødningene.

Nå er jeg gravid igjen , 9+6, og går bare og venter på blod om fire dager......

Skrevet

Det begynte som hos Skrømti hos meg også. Men da hadde jeg kjent i flere dager at noe var galt, jeg bare våknet en morgen og kjente at jeg ikke var gravid lenger. Alle prøvde å berolige meg med at det bare var fordi jeg var redd for at det skulle gå galt, men jeg hadde rett. Da var jeg 11 uker pluss noen dager på vei.

Jeg valgte utskrapning så jeg hadde ikke noen magesmerter i forbindelse med det.

Skrevet

huff du må ikke tenke på det ... jeg hadde to sa med en menstrasjons mellomrom. andre ganga gikk jeg bare å venta på blødning.

første gang var jeg 10 uker på vei. begynte som mensen. litt mørk utflod, så mer å mer blod. så blødde det noe helt sykt. rant nedover bena. sorry detaljer men du spurte:) måtte ha på flere bind å likevel ble blen merket på vei til ultralyd på¨sykehus. fikk også veldig vondt ette fire fem dager. blødde i to uker. å så kom n foster lignende klump ut. andr ganga var jeg kun 5 uker på vei . det var akkurat som en mensen,

nå er jeg 33 uker på vei! hurra. lykke til! håper du slipper å oppleve det:)

Skrevet

begynte med kraftige menssmerter her begge gangene...første gangen blødde jeg ikke før etter 2 døgn etter da vannet gikk, var vel hovedsakelig da vi fant ut at det gikk galt..var 16 uker på vei så hadde vanlige rier i 2 døgn, andre gangen kom blødningene dagen etter (4-5 uker på vei).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...