Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Han sender ofte mld og ringer meg. Han sender mld og spør om jeg har møtt andre menn enda, og har ved flere anledninger kalt meg hore/fellesmadrass siden jeg faktisk har hatt sex ( Kun ONS da) etter det ble slutt mellom oss ( Og det var i gjor sommer), og dette fant han ut ved å sjekke mobilen min en gang jeg sovnet av på sofaen og han hadde samvær. Han ringer og "Gnir" det inn at han har en dame som er intr i han men at ihvertfall han skal vente med å ha sex med andre til han er involvert i noe seriøst. Han vil ikke at jeg skal treffe andre menn sånn at vi kan ha en sjanse i fremtiden mens jeg skal liksom akseptere at han dater andre damer ( og det gjør jeg jo, driter i det). Han nekter å ha datteren vår hvis ikke jeg sier hva jeg skal den helga, eller kommer med kommentarer slik som " Gidder ikke sitte barnevakt mens du er ute å puler andre mannfolk" Han inviterte meg i bryllup til sin kusine igår som skal være i fellesferien, ville vi skulle dra sammen som en "familie" på 3, jeg sa NEI og han sier " Jaja, er jo enda lenge til, så du har fortsatt god tid å bestemme deg på" Ikke har han bestemt seg ang påska.. Det er unnskydninger på unnskyldninger.. Først var det at han skulle finne seg et nytt sted å bo til påske ( det har han) så var det at han ikke hadde råd.. så skulle han jobbe og nå bare vet han ikke. Har ringt fvk, lang ventetid der. Jenta på 2,5 år spør jo etter pappa, men jeg har lite lyst å sende henne dit når han nesten ikke GIDDER å stille opp. Er så irritert at jeg vil grine. - Frusterert dumhøneavenalenemorsomvalgtefeilbarnefar-
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Sett grenser da kvinnemenneske!! IGNORER det som IKKE har med barnet deres å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 hvis han ikke klarer å ha sitt eget barn bare fordi du ikke gir ham detaljerte rapporter om hva du gjør på når det er hans helg, så får han bare skrive under på at han frasier seg alt ansvar. For det er jo ikke barnet han vil ha, det er deg! hvorfor skal han ellers prøve å gjøre deg sjalu og samtidig nekte deg å ha kontakt med andre? Nei, få han der vekk, det kan ikke komme noe godt utav dette her, verken for deg eller mini. Har selv en eks som ikke skjønte at det var slutt og at han ikke hadde noe med hva jeg gjorde. Det endte med drapstrusler mot både meg og barnet, familie som delte på å overnatte hos meg, besøksforbud, og vakthold av politiet når de patruljerte når det stod på som verst. Pass deg for han der! Få ham helt ut av både ditt liv og barnets, dette oser det psycho av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå