Gå til innhold

Venninna mi fortalte idag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

at hun ble gravid som 14åring.. Men hun mistet..

Hun kjenner savnet veldig idag, og vil nå bli gravid i en alder av 17!!

 

Hvordan prate litt fornuft med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Det er jo veldig vanskelig. Forhåpentligvis så hadde hun fått opp øynene for studier. Men hun må forstå at det kan være greit å vente så hun har opparbeidet seg litt økonomi, selvstendighet ikke minst, og kanskje kjent litt på hvordan det er å være voksen.Jeg håper at hun venter i seks år før hun får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...