Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 at hun ble gravid som 14åring.. Men hun mistet.. Hun kjenner savnet veldig idag, og vil nå bli gravid i en alder av 17!! Hvordan prate litt fornuft med henne?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Hm... Det er jo veldig vanskelig. Forhåpentligvis så hadde hun fått opp øynene for studier. Men hun må forstå at det kan være greit å vente så hun har opparbeidet seg litt økonomi, selvstendighet ikke minst, og kanskje kjent litt på hvordan det er å være voksen.Jeg håper at hun venter i seks år før hun får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå