Gå til innhold

Hva er lengeste behandlingstiden du har hatt hos NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 13 uker siden jeg søkte om sykepenger og har enda ikke fått noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrepenger 6 mndr. Uføretrygd 1år og 4 mndr- så langt. Forsinkelser grunnet saksbehandlingsfeil.

Skrevet

Foreløpig 3 mndr, venter ennå.....ang. fedrekvote.

Skrevet

7 mnd for grunnstønad hvor maks-tiden skulle være 5 mnd.

Grunnstønaden var for cøliaki som gir automatisk rett på grunnstønad uansett. Så behandlingstiden burde egentlig ha vært de minuttene det tar å sprette en konvolutt, lese ordet cøliaki og stemple det godkjent.

Skrevet

Er det muligt?? Håper jeg slipper å ha noe med de å gjøre.

Skrevet

jeg ventet også 3 mnd på sykepenger før jul. ringte flere ganger og fant tilslutt feilen. de maglet opplysninger som arb.giver hadde glemt å sende inn. tror jeg ville ringt dem, saken blir foreldet etter noen mnd tror jeg... hvis jeg ikke husker feil...

Skrevet

En hel liten evighet... Da var det sykepenger jeg ventet på... NokAvVentetid...

Skrevet

Hva, ar du levert inn sykemelding og ventet så lenge på penger??

Skrevet

kjønner ikke hvorfor de ikke sier ifra om det er noe vi mangler før vi ringer.

Skrevet

Litt over to mnd, da jeg skulle gå over fra sykepenger til rehabilitering. Fra rehab til attføring tok det max to uker. Er nå søkt inn på restarbeidsevnevurdering (Puh, langt ord) og der er det visst 8-9 mnd ventetid, men fikk bare forlenget vedtaket om AAP. Så jeg klager ikke:)

Skrevet

En attføringssak som tok nesten 2 år! tok vel 22 mnd tror jeg...

Fikk først et vedtak etter 6 mnd, klagde på det, klageinstans brukte 2 mnd, lokalt nav kontor måtte vurdere saken på nytt, og det tok over 1 år..

En forferdelig påkjenning når man allerede er syk!

Hadde vel 7 eller 8 forskjellige saksbehandlere på denne tiden tilsammen.

Endte med avslag.

Skrevet

Ett år på forventet behandlingstid på 9 mnd. :o)

Skrevet

Jeg sendte inn en klage på et vedtak for 6 mnd siden. Jeg venter enda på svar. Saken begynte i 2008, så de bruker evigheter på å avslutte noe der. Blir gal!!!!!!

Jeg hater NAV. Største dritt organisasjonen vi har. Jeg fatter ikke at de ikke kan behandle alt lokalt. Tror ting hadde godt mye raskere og bedre for seg da.

Skrevet

hmmmm.. hjelpestønaden tok vel 14 mnd eller noe.....

Skrevet

min mors sak ang uføretrygd. det var over 11 år som kasteball mellom div. kontorer innen NAV (de het noe annet greier før, husker ikke det nå siden alle heter NAV)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...