Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg har di siste ukene hatt endel mens murringer. Og i natt har det vært lite med søvn da jeg stadig har kjent disse murringene. Når jeg våknet i dag tidlig fikk jeg øye på at det kom blod på papiret. ( ser ut som slutten på mensen ) Ringte føden etter noen timer, og di mente at dette kunne være tegningsblødning ( starten på fødsel) og at jeg kunne forvente meg å få rier etterhvert. Jeg er i uke 41 nå, så jeg håper virkelig at noe er på gang. Hva trur dere? Er det noen som har hatt det slik?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Ja, med begge to Fødte innen 1 døgn begge gangene
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Heldiggris... Helt etter normalen detta Snart ferdig du da... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Nå er jeg glad, spent og nervøs på en gang. Tenk at jeg snart skal bli mamma ! Tusen takk for lykke ønskninger, skal sende over litt fødestøv når dette er over.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Hi her. Foreløbig ingen tegn til rier eller fødsel. Blødde litt i dag også. Trur jeg ble litt for entusiastisk i går håper det skjer noe snart. Lykke til damer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå