Gå til innhold

hvor drar dere på ferie i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du sommerferie? Vi er veldig i tvil i år. Hvor drar man med 5 barn, hvorav 3 stk er fra 2 år og nedover ;)))

Vi har lyst på sol og varme, så vi får se. Men det blir en del småturer. Jeg skal ha med de 2 store til London, der har vi vært flere ganger og liker det godt. Så skal far ha med de 2 store på tur, og så blir det sikkert Liseberg og en Sverigetur.

Noen som har hytte/landsted i Sverige? Vi kunne tenke oss noe på Bohuslän-kysten, og ser oss veldig om nå og har kontaktet meglere, men det er jo en stor kostnad som må vurderes nøye.

Skrevet

Vi har ikke noen spesielle planer enda, vi tar det litt som det kommer.

Får se ann formen etterhvert, har begynt å bli plaget med mye vondt i korsryggen og kynnere så da er det ikke så mye man orker desverre.

Men småturer hit og dit blir det nok, nå har vi jo fått oss bil så da kan vi bare kjøre dit vi vil ;)

Skrevet

Ja jeg tenke på sommerferie..

Skjønner godt det kreves en del ekstra planlegging og tenking når en er gravid, eller har små barn.. Vår minste nærmer seg jo tre år, og jeg merker det åpner flere dører for oss.. Men vi har heller ikke bestemt oss enda. Barna har mange ideer og ønsker, så det er kanskje på tide og sette seg ned og bestille og bestemme og planlegge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...