Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Altså, misforstå meg rett, jeg skal til legen i morgen, men vil noen komme med noen diagnoser før den tid (hypoteser jeg kan legge frem for legen) er det fritt frem Jeg har i ca en uke nå vært helt tømt for energi, vært svimmel og kvalm (særlig på ettermiddagen). Jeg har gått på Grete Roede kurs i over 2 mnd nå, og tenkte med meg selv de første dagene at jeg kanskje bare trengte litt ekstra mat, evt mer vann. Dette har ikke hjulpet noe, er fortsatt like dårlig. Jeg har også nylig begynt å trene igjen, ganske harde regimer med lett til moderat trening hver dag i fem dager og så en dags pause, så trening 4 dager, en dagers pause, så fem dager trening osvosv. Det har ikke føltes stress og jeg har følt meg opplagt og pigg (til ca for en uke siden da.) Jeg tenker som så at jeg vil gjerne ha jernlagerene mine sjekket + blodtrykk, er det noe annet du kommer på? Hva tror du er galt?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Lavt blodtrykk, mangel på jern og vitaminer.. Det er det første som slår meg! Dr. M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå