Gå til innhold

Dagens utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh, jeg er så innihelvete drittlei! Det går for faen an å PRØVE å endre innstilling, og ikke bare se på alt som en jævla lidelse! AAARGH!

Ah, det var gøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som har en kjip innstilling før klokken åtte om morgenen må behandles mildere enn ellers på døgnet. Det bestemmer jeg!

Skrevet

Det er ikke snakk om å være morrasur - herreminhatt, ingen er så morrasur som JEG, så den skjønner jeg godt ;o)

Men når man har bestemt seg for at ALT er et ork og INGENTING blir ålreit, uansett tid på døgnet, da steiler jeg.

Skrevet

Jeg har litt posetiv energi til overs! Sender det over til den som måtte trenge! Jeg har en engel av en mann som bestemte seg for å ta med ungene tidlig til barnehagen, så jeg skulle ha HELT fri i dag! =) He he, DET er god start på uka det!

Skrevet

Hm, ja... da er det verre.. Kan det være en fase? Hvis det ikke er noen du trenger omgås daglig så hold avstand en stund, ellers får du stille med kjevla og ha en Alvorprat!/true til optimisme med personen.

Evt innta yogaposisjon og roe egen celle i trygg forvissing om at du ikke kan forandre andre...

Skrevet

Hva heter han mann din?

Hvor bor dere?

;)

Skrevet

Min mann?

Skrevet

Hehe...

Jeg har også en engel av en mann...så dere kan få litt ekstra positiv energi fra meg :)

Skrevet

Helt fri, og så sender du barna i bhg??

Skrevet

OH NOOO SOMEONE CALL SOMETHING!

Håper hun kooooooooser seg med å ha fri, håper hun attpåtil bor en plass det er FINT vær så hun kan virkelig late seg og ha det bra ;)

Skrevet

Bor på sørlandet ja, og det er 19 grader og steikende sol =)

GODT med litt fri inni mellom! ;)

Skrevet

Han er stort sett jævlig grei. Stuerein og veloppdratt, og kjekk attpåtil.

Men INNIMELLOM! Argh!

Skrevet

Jeg hadde det slik når jeg hadde deprisjon...

Skrevet

16:11 - ja, depresjon og en vanskelig omstilling er med i bildet her. Og han får masse forståelse - men innimellom blir jeg drittsliten.

Skrevet

16.11 her..

Ser jeg har blitt dysleksi monster her jo..

Mente depresjon ;-)

Men, depresjon er utrolig vanskelig og tungt..

Og det er utrolig tungt for de pårørende også..

Men, ta kontakt med : http://www.lpp.no/

Det hjalp hos oss..

Ooooog jeg glemte anonymknappen....

Skrevet

Takk for råd, Nenne&Lillemor :o) Men vi har allerede støtteapparat rundt oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...