Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #26 Skrevet 10. april 2011 jeg kan legge så mye følelser i det om jeg vil. å ha sex med en opptatt mann blir så feil for meg av så mange grunner. at nei, æsj. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #27 Skrevet 10. april 2011 Og ikke bare det.. men det er begrenset hvor høyt de elsker dama si om de har sex med en annen dame........................
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #28 Skrevet 10. april 2011 den som er utro er jo en sviker og synder. fysj.. og det å være en elsker/elskerinne eller det å være et engangsknull med en som har dame blir helt feil for meg på såååå mange måter.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #29 Skrevet 10. april 2011 2323 og 2337 her. men bare så det er sagt, å selv være utro er såååååååååååå mye verre enn å være den som en fyr/dame er utro med. det å være utro er bare totalt egoistisk etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #30 Skrevet 10. april 2011 å være utro er egoistisk, kvalmt, horete/horebukkete, billig,respektløst osv osv. blir kvalm av utro folk. jeg spyr av sånne folk. sikkert derfor jeg aldri hadde klart å ha meg med et slikt utro svin.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #31 Skrevet 10. april 2011 Hvor er HI nå?? Hvorfor kommer det ingen kommentarer fra henne?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #32 Skrevet 10. april 2011 han jeg var meg var ikke vanskelig å be,, jeg hadde ingen tanker om noe fast forhold osv... han var bare gudommeligg i senga:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #33 Skrevet 11. april 2011 HI her ! Sørgelig å se så mange onde , egoistiske kvinner ( tipper jenter under 30 ) her inne. Håper ikke det reflekterer resten av samfunnet. Jeg må si jeg blir oppriktig lei meg på deres vegne. Hvorfor jeg spurte ,jeg har opplevd mange ganger når jeg har vært på fest eller byen at menn i forhold med barn hjemme legger ann. Historien er den samme; kona mi vil ikke ha sex , jeg er ikke lykkelig etc etc . I dont give a fuck , pell deg hjem til kona di og vær grei mot henne , så kanskje det blir noe på deg ! Utro menn er noen jævla drittsekker , og kvinnene som har sex med de er moralsk medansvarlige . Send de patetiske mennene hjem til kona , og behold din egen verdighet ! Disse mennene er bare ute etter å bruke dere , og det vet dere , men dere prøver å rettferdiggjøre handlingene deres . Stakkars stakkars .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #34 Skrevet 11. april 2011 Jeg er på mange måter enig med deg Hi, utroskap er noe dritt, men jeg forstår ikke hvorfor du setter støtet kun mot kvinnene som har sex med de utro mennene. Det burde da virkelig opprøre deg mer at menn er utro, enn at noen kvinner vil ha sex med dem? Hvorfor snakker du om onde, egoistiske kvinner? De mennene som disse kvinnene har sex med, er like forbanna utro selv om disse kvinnene IKKE hadde hatt sex med dem. Tenker du at mannen din aldri ville klart å la være å være utro uansett, så du må sette din lit til fremmede kvinners moral i stedet? Hvor mye er mannen din sin trofasthet verdt da? Nei, legg ansvaret der det hører hjemme, hos ham som har lovt deg å være trofast. Fremmede mennesker kan du ikke kreve noen ting av.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #35 Skrevet 11. april 2011 Jeg har hatt sex med en gift mann (kollega). Gjorde det ikke for å føle meg mer verd enn kona, hun var faktisk ikke i tankene mine den natten. Gjorde det fordi jeg hadde lyst på et knull den natten, og han var villig (samt en av de kjekkeste i firmaet). Kunne sikkert hatt sex med en gift mann igjen, men da om jeg hadde vært singel selvfølgelig... Sex kan jo bare være sex også, trenger ikke være følelser involvert!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #36 Skrevet 11. april 2011 om du ikke ansavrligjør mannen din for dette er det ikke rart han er utro. "Stakkar, noen ville ligge med han og han klarte ikke å si nei?" Det er HAN som er gift, og HAN som er utro. Ikke den single knullekompisen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #37 Skrevet 11. april 2011 Dere må lese hele innlegget da jenter ! Det står at mannan er en patetisk drittsekk . Og at han er den "mest" skyldige , men det gjør ikke damene uten skyld. Men her inne på DB er det ikke mange menn , så innlegget er til de jentene som er sammen med gifte og opptatte menn .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #38 Skrevet 11. april 2011 Enig med 11:05 her jeg :-) Hvorfor blir dere skårne damer forbannet på damene? Dere har jo ikke noe forhold til dem, er jo mannen som dere skal og må forholde dere til. Det er han som har fått av seg klærne og hatt seg med ei dame, og er han så svak at han har vært utro så er jo dette hans karakter-svikt ikke hennes :-) Men det som er så sykt er jo at dee raser mot dama, forhøyer mannen til ååå stakkar mannen min som har blitt forført og svakt øyeblikk osv.... for noe bullshit :-) Mannen er utro for han KAN, ikke annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå