Gå til innhold

Til dere som har sex med opptatte menn

Anbefalte innlegg

Føler dere dere spesielle ? Mer verdt enn konene/ samboerne ?

Da syns jeg dere skal tenke over hvor lett de ( mennene) er å få i sengen og hvor lett de prøver seg på andre damer enn samboer/ kone.

De er easypeasy å få en gift eller opptatt mann i seng !

Så dere er egentlig ikke mye verdt ....

Fortsetter under...

Det hender veldi ofte at mannen "glemmer" og opplyse om at han er i et forhold...

Det har skjedd meg 2 ganger. Har funnet tonen med en fyr og vi har noe på gang, kysser har sex osv og så finner jeg plutslig ut av at fyren er gift og har barn..

Andre gangen så bare datet vi og det skjedde ingenting før vi ble sammen. Trodde at vi var lykklige sammen helt til den dagen det kom en rasende gravid dame på døren som presenterte seg som forloveden hans..Da hadde vi vært samme et par mnd og snakket om en felles fremtid. Jeg hadde også truffet flere av hans venner og ingen sa et pip om at han var forloved og kommende far...

Annonse

Hvorfor antar så mange damer at vi som peiser på opptatte menn bryr oss om hvorvidt vi er mye "verdt" for mannen, eller hvorvidt han har seg med andre enn oss?

Tror folk fremdeles i 2011 at kvinner ikke kan ha sex for sexens skyld?

Vi har sex med opptatte menn av akkurat samme grunn som at menna har sex med oss: fordi vi er kåte og har lyst på et uforpliktende knull uten noen kompliserte følelser involvert. Simple as that.

Aner at det sitter en forsmådd kvinne som trådstarter her.

Vet du, jeg føler meg egentlig litt truffet av dette innlegget, og må med hånda på hjertet si at jeg tenker litt som deg, HI. Kan han gjøre det med meg, så kan han også gjøre det mot meg.

For mange år siden hadde jeg et forhold med en mann som var i et forhold da vi møttes. Det forholdet tok etterhvert slutt. Han fikk seg ny dame og jeg ble også dumpet. Jeg hadde dyp kjærlighetssorg i 2 år, før jeg klarte å slutte og tenke på han. Men jeg gikk videre, fikk samboer og 3 barn.

Nå er jeg alene igjen, og fikk besøk av denne mannen. Hadde ikke sett han på 8 år, men han skulle nå altså gjøre en jobb i leiligheten min. Da han fant ut at det var meg han skulle jobbe hos, ble det sendt litt flørtemeldinger, men vi har alltid vært tøffe i trynet på avstand. Så jeg trodde ikke det lå noe bak. (han er fortsatt sammen med denne dama) Da han først kom, tok det han 2 minutter!!! før han hoppet på meg, vi hadde ikke engang kommet oss ut av gangen. Alle gamle følelser veltet opp i oss.

Han sa han ikke kom til å gå fra dama, greit for meg, men jeg sa klart ifra om at jeg ikke gidder noe organisert utroskap, greit for han. Men i går, 2 uker etter, fikk jeg melding om at kommer til meg på onsdag. Nå er jeg veldig usikker, lurer veldig på hvorfor han kommer når han vet jeg ikke kommer til å ha sex med han igjen så lenge han er i et forhold. Så spørsmålet er; Hvis han nå sier at det er meg han vil ha (noe jeg tviler på, men en dog); når han var så lett "å lure", ville jeg noen gang kunnet stole på han om han var min kjæreste? Tror faktisk ikke det!

Han har allerede vist meg at han er istand til å være utro. Dette er faktisk noe vi som er "den andre", og som er forelsket i denne mannen, må være fullt klare over. What goes around, comes around. Og dessverre er det ikke ofte at elskerinna faktisk får mannen til slutt, veldig ofte velger han å bli hos dama/kona.

Er du en bedratt kone Hi, som føler for å hevne deg litt på mannens elskerinne ved å fortelle hvor lite verdt hun er for ham? :)

For mange menn er elskerinnene tydeligvis verdt nok til å risikere ekteskap og barn for, så konemor skal nok ikke føle seg så høy på pæra:)

Jeg har regelmessig sex med en "opptatt mann"(gift), men jeg er også selv gift, og vi gjør det fordi det er sinnssykt deilig. Vi lever i øyeblikket når vi er sammen kan du si, en oase av lykke og nytelse midt oppe i en ellers travel hverdag preget av plikter og rutine.

Ser ikke noe galt i det så lenge vi holder det hemmelig og ikke forteller det til våre partnere, fordi det vil såre.

forskjellen er at de gifte menn jeg har sex med, har jeg null interesse av å bli sammen med... så jeg blåser i om jeg er en av mange...

det er SEX jeg vil ha... så dere med menn som er gode i senga bør være engstelig for at de skal finne en elskerinne.. er mannen dårlig derimot, ja da er dere lang mer trygge=)

Annonse

Det er en viss sjanse for at det er de samma menna dere bytter på hele gjengen! Min mann har aldri løpt etter noen, det kan jeg garantere. Det er en liten del av oss kvinner som er horer og det er en liten del av mannfolka som er horebukker. Dere får kose dere med horbukkene mens fleste andre av oss lever med våre trofaste og stabile menn.

Nu vel, den var en smule optimistisk 22:59. Statistikken for utroskap viser at det er langt fler enn "en liten del" av kvinner og menn som er horer gitt. Sånn sett er horene og horebukkene i flertall. Men du mener kanskje at det bare er de som er utro hele tiden, med flere, som er horer/horebukker?

Og jeg ville vært forsiktig med å garantere noe som helst var jeg deg. Det 99 % av alle bedratte kvinner sier når de oppdager mannens utroskap er "jeg forstår det ikke, jeg trodde aldri at HAN skulle være utro, han er jo verdens mest trofaste!"

:)

jo... definitivt en forsmådd kone, dette her. Beklager hi, leit du måtte oppleve dette! (IKKE sarkastisk ment!!)

Utroskap er ALDRI greit! Men, er man bare ute etter et knull så er det ofte ganske likegyldig hva sivilstatusen til "den utvalgte" er. Det er ikke jeg som er utro mot deg, men partneren din. Hvorfor er det som oftest den andre som får skylda og ikke den som faktisk er utro?

Jeg har ingen problemer med å se at det kan skje og hadde ikke på noen måte blitt overrasket om så skjedde etter et langt samliv heller, men ofte består et forhold av en god part og en dårlig part. I dette forholdet er jeg den dårlige, mannen min den gode. Prektigere manneben skal du lete jævla lenge etter, men jeg kan melde tilbake igjen om en 20 års tid jeg, så får vi se hvem som fikk rett!

Og det er vel kanskje når man tar litt lett på det man ikke opplever så mye dramatikk heller som mange her inne elsker å velte seg i.

23:07, det er nok fordi man føler et behov for å tilgi og fortsette med mannen sin, men så klarer man ikke helt å glemme, og retter alt sitt hat mot den onde hora som forførte stakkars, uskyldige mannen sin i stedet.

At det faktisk er HAN som har vært utro, det har liksom ikke så mye med saken å gjøre...

Go figure.

æsj, tenk å ta sex med en mann som elsker en annen kvinne. hadde følt meg billig da og bare brukt. jeg hadde syns jeg hadde fortjent å være noe mer enn bare en "elsker" eller "et sidesprang". så jeg har aldri hatt meg med eller rota med opptatte menn :)

Du må ikke legge så mye følelser i det 23:23. Tror du menn føler seg "brukt" når de har seg med en gift kvinne? Og man vil jo ikke FORTJENE å være noe mer for den man har sex med, man har jo ofte sex med gifte menn netopp for å slippe å være noe mer enn et knull:)

23:23, jeg tenker at en utro mann (eller kvinne for den saks skyld) ikke elsker henne han er sammen med, så dette har aldri vært noe problem.

Hvis du elsker noen så risikerer du ikke forholdet for et ligg.

For øvrig er det fascinerende å se hvordan alle fokuserer på kvinnen (altså elskerinnen) her inne, og hvordan hun kan klare å ha sex med en gift mann. Den gifte mannen derimot er det liksom ingen som kommenterer. Men det må da være verre/vanskeligere å være den som er utro, enn den som ikke er utro? Hvorfor er det ingen som spør om hvordan man klarer å være utro mot en man elsker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...