Gå til innhold

Er dette angst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har i d siste tenkt for mye,beskymret meg mye osv. gråter en del og føler ingenting går min vei. har d ondt. sånn ond følelse imagen fordi jeg grubler for mye og sånn ekkel følelse i brystet. nesten sånn kjærlighetssorg smerter.hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan høres ut som angst/depresjon ja. Har du hatt det sånn lenge? Hva med å snakke litt med fastlegen om dette? H*n kan hjelpe deg med behandling, terapi eller medisiner. Men mest sannsynlig trenger du kanskje bare å endre litt i livet ditt. Utifra innlegget ditt mener jeg. Jeg vil tro at litt turgåing, helst i skog/natur, rundt tre ganger i uka vil gjøre underverker!! Helt sant! Du kommer til å føle deg sterkere, mindre bekymret, gladere og roligere. Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker er vel egentlig ikke nok tid til å klassifisere som depresjon, men man sliter jo som regel litt lengre enn man selv forstår på en måte...

 

Ellers vil jeg bare gjenta rådet mitt, ut og gå! Beste medisinen ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke flere svar, du har allerede fått det beste rådet. Når du går tur tenker du klarere/bedre og det blir lettere å sortere tanker og følelser og finne løsninger. Hilsen en annen turgåer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...