Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg skulle hatt fire bilder redigert.. Det er fire bilder av fire søsken, bildene må være svart-hvitt, og det ene må være i størrelse 10x10 cm, det andre 10x15 cm, det tredje 15x10 cm, og det fjerde 10x15 cm.. Jeg vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at dette er noe du klarer, men jeg bare tror det.. Tror også at du er en person jeg kan stole på, selv om jeg ikke kjenner deg, så jeg er av en eller annen grunn trygg på at bildene ikke blir lagt ut på nett eller noe annet.. Dersom dette er noe du kan gjøre for meg, har dy lyst å signere under her med nick, så sender jeg deg en pm?
Tante Blås Squaw Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Atte hm? Nå ble jeg fryktelig usikker på om du kødder, kjenner jeg ;o) Men jeg har ikke peiling på bilderedigering. Kjenner du en datanerd da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Kødder ikke, hehe Har sett bloggen din, syns den er så pen, så tenkte kanskje at du muligens hadde peiling Absolutt ingen :s HI
Monajenten Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Hvilke type bilder er det snakk om? (utenom at det er søsken da;-)) Innebilder, studiobilder, utebilder? Hvilken type redigering er du ute etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå