Brillefint - Jadda! Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Klarte jo selvfølgelig å kjøpe de dyreste skoene de hadde i størrelse 24... Gah. Noen erfaringer? Goretex joggesko. Merke Superfit. Nå skal dere si at dette var kjempesko - slik at jeg blir glad og fornøyd med kjøpet mitt;)
flypapir Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Ja! Jeg har brukt endel superfit til mine to eldste, alt fra tøfler til vintersko. Har alt i alt vært veldig fornøyd! Eneste jeg kan nevne som negativt er at de er litt smale, men dette kommer jo an på foten til barnet såklart
MღM Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Vi har hatt sandaler og vintersko i Superfit og er veldig fornøyde
tingeling87 Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Har hatt superfit vintersko til jenta vår i vinter. Er kjempefornøyd. Lette og gode sko. Anbefales.
Trultetryne Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Oi, da har jeg gjort et bra kjøp! Kjøpte et par Superfit sko til jenta mi forrige uke, de kosta 99 kr Nedsatt selvfølgelig.
The Bad Gal Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 JA!!!!! 3-åringen har hatt 2 par superfit goretex på rad nå, og det blir et nytt par til høsten, de er super som overgangssko og kjempebra på foten:-) (for barn med relativt smal fot da)
Lovemelikeyoudo Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 ja, har både vinter og joggesko til lillesnuppa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå