Gå til innhold

Grunn til bekymring? baby som raskt ble veldig dårlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld var lille her ganske slapp.. spiste lite og sovnet tidlig.. Inatt i 3 tiden våknet vi og hun hadde 40.4 i feber. Fikk paracet, vann og pupp.. kledde av henne.. og vi sov videre etter noen timer.

I hele dag har hun hatt høy feber, den går ned når hun får smertestillende men øker igjen så fort det går ut av kroppen.

Hun vil kun ha bitte litt pupp, fått stygg hoste.. hoven i halsen.. og sover å sover... litt klynkende og hes gråt når hun er våken..

Huff, ikke greit med de syke små.. Er dette vanlig? Hun er 7 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten med en gang, virker som tegn å infeksjon. Ikke nøle med å ringe når de er så små er du snill.

Skrevet

Høres ut som en forkjølelse :)

Ring til legevakten du :o)

Skrevet

Ok, da skal jeg ringe å forhøre meg. Hun sover nå, men da får jeg karnsje svar på hva jeg skal gjøre om hun våkner, blir værre osv. HI

Skrevet

Når babyer har høy feber bør alltid lege konsulteres. Særlig ved dårlig allmentilstand, årsaken er at babyer og småbarn er mer følsomme for infeksjoner og kan raskt bli svært syke. Lungebetennelse på spedbarn kan være dødelig i verstefall hvis hjelp ikke søkes i tide. Anbefaler å få legetilsyn i kveld utifra det du skriver.

Hilsen sykepleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...