jenta87 Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hvilke tegn kan jeg se etter eller kjenne etter når jeg blir gravid? vi har prøvd i 2 år å ingenting har skjedd..Men det har også en historie bak..lang historie kort så gikk jeg på p-sprøyten i 3-4 år å nå er det snart 2 år siden jeg sluttet..nå skal jeg teste meg..MEN poenget er at jeg er bestandi kvalm om morgen å av å til på dagen..har vært slik i maaaange år..jeg får bestandi kikk på forsjellige mat,frukt å godis.jeg er bestandi øm i brystene og av og til er det så vondt at dursj stålen ikke kan treffe og jeg plages mye med å holde på maten å matlyst til tider å plutseli kan jeg spise alt uten problem..så hvilke tegn skal jeg egentli se etter?
skinnfilla Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Så lenge du er kvalm så mye så må du nesten bare teste deg. Jeg fikk sinnsykt såre brystvorter de første ukene,vondt at T-skjorta kom inni... Kvalmen kom vel etter 6-7 uker og varte i 2 mnd. Føler med deg og vet hvordan du har det,prøvde i over ett år med hver av jentene mine. Så irriterende hver gang folk spør: skal dere ikke snart komme i gang? Og 5 min etter første fødsel: når kommer nestemann? Ønsker deg lykke til og håper snart du blir mamma;) Klem
jenta87 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2011 ja jeg og samboern har veldig få venner som ikke har barn..å de som har spør hele tiden om vi ikke har tenkt å starte snart..er tungt å høre det,men har jo ikke lyst heller å fortelle alle at vi sliter heller. ja får håpe tiden kommer snart,har bestillt time hos lege nå,så vi får se hva han sier:) tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå