Gå til innhold

Kan noen hjelpe med dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn kan jeg se etter eller kjenne etter når jeg blir gravid? vi har prøvd i 2 år å ingenting har skjedd..Men det har også en historie bak..lang historie kort så gikk jeg på p-sprøyten i 3-4 år å nå er det snart 2 år siden jeg sluttet..nå skal jeg teste meg..MEN poenget er at jeg er bestandi kvalm om morgen å av å til på dagen..har vært slik i maaaange år..jeg får bestandi kikk på forsjellige mat,frukt å godis.jeg er bestandi øm i brystene og av og til er det så vondt at dursj stålen ikke kan treffe og jeg plages mye med å holde på maten å matlyst til tider å plutseli kan jeg spise alt uten problem..så hvilke tegn skal jeg egentli se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er kvalm så mye så må du nesten bare teste deg.

Jeg fikk sinnsykt såre brystvorter de første ukene,vondt at T-skjorta kom inni...

Kvalmen kom vel etter 6-7 uker og varte i 2 mnd.

Føler med deg og vet hvordan du har det,prøvde i over ett år med hver av jentene mine.

Så irriterende hver gang folk spør: skal dere ikke snart komme i gang?

Og 5 min etter første fødsel: når kommer nestemann?

Ønsker deg lykke til og håper snart du blir mamma;)

Klem

Skrevet

ja jeg og samboern har veldig få venner som ikke har barn..å de som har spør hele tiden om vi ikke har tenkt å starte snart..er tungt å høre det,men har jo ikke lyst heller å fortelle alle at vi sliter heller. ja får håpe tiden kommer snart,har bestillt time hos lege nå,så vi får se hva han sier:) tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...