sologsommer Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 her har jeg prøvet alt. Lyseblå genser (tynn bomull) tror det er makrell i tomat der er kommet på? Har prøvet: flekkfjerne middel håndsåpe zalo og vanish i vaskevannet. har du flere tips?
lille sprelle Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 er det samme flekken du snakker om - så ville jeg ansett dette som tapt prosjekt. Har du først herjet med en flekk og så vasket - er det nesten umulig å få bort etterpå. vanish spray pleier jeg å bruke på vanskelige flekker på bomull. På ull bruker jeg galdesåpe
lykkeligalene88 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Jeg fjerner ALT med sitronsåpe, som er kjøpt på ullbutikker for barn som feks båndsull og nøstebar osv Tilogmed flekker som har sittet lenge på og vært i vaskemaskin fra før. Prøv det, uansett er den såpa et veldig godt redsakap å ha i hus
Gjest Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Gallesåpe!!! Gallesåpen fjerner til og med gamle, godt inngrodde flekker. Kalles også flekkfjerningssåpe og forhandles i helsekostbutikker og bl.a Clas Ohlsson. Ser ut som et utrolig trist såpestykke, men er effektivt til 1000!
Babyønske �� Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Jeg har vært veldig fornøyd med Blenda Sensitive flekkfjerner, men nå finner jeg den ikke igjen i butikkene. Så frykter den er tatt ut av produksjon. Har prøvd Vanish, men det kan ikke måle seg, den tar ikke flekker av f eks tomat el gulrot. Sitronsåpe/gallesåpe, som nevnes her, er effektivt, og man kan være heldig å få bort allerede vaskede flekker med den. Men da må man la såpen få virke på flekken en stund, gjerne natten over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå