Gå til innhold

spark utenpå magen !!! :-D (samme som 2.trimester)


mornr2

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ dele dette.. hehe. Jeg er 17 + 4 på vei, og i går kveld kjente jeg et spark/dytt mot to fingre utenpå magen!! Da dyttet jeg tilbake, og jammen fikk jeg enda et spark tilbake.. Det var altså så fantastisk!! Jeg har ei på 7 fra før, men jeg kjente aldri noe slik med henne.:-) (morkaken lå foran)

Har de siste dagene kjent at babyen har blitt sterkere i bevegelsene sine, men siden jeg er veeeeldig godt polstret fra før, trodde jeg at jeg måtte vente med å kjenne noe slikt.. ;-D

Men der, langt nede på ve. side fikk vi kontakt for første gang.. :-)

 

Nå er det bare å glede seg masse til rutine UL til torsdag!! Som vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så stas!! Jeg har vært så heldig at jeg nettopp har vært på ferie i solen ;), og på fredag mens jeg lå på solsengen så jeg at det sparket i magen! Skikkelig artig! Jeg dyttet inn og fikk raske spark tilbake i magehuden. Tenk at en som veier under 200 gram kan sparke så hardt at det syntes. Råtass ;) Husker at det føltes som å ha en fullvoksen oppdrettslaks i magen på slutten med jenta mi, så dette er bare den spede begynnelse ;) Jeg har Ul neste tirsdag og gleder meg! Tror kanskje det er en gutt, så for se om det stemmer! Lykke til på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt! :-)

Vi også har en sterk følelse av at det er en gutt vi venter! Det trodde jeg med dattera mi også, men det var jo feil.. :-) Blir spennende.... håper virkelig de kan se kjønn til torsdag! ;-)

Lykke til til dere også!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...