Gå til innhold

spark utenpå magen !!! :-D (samme som 2.trimester)

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ dele dette.. hehe. Jeg er 17 + 4 på vei, og i går kveld kjente jeg et spark/dytt mot to fingre utenpå magen!! Da dyttet jeg tilbake, og jammen fikk jeg enda et spark tilbake.. Det var altså så fantastisk!! Jeg har ei på 7 fra før, men jeg kjente aldri noe slik med henne.:-) (morkaken lå foran)

Har de siste dagene kjent at babyen har blitt sterkere i bevegelsene sine, men siden jeg er veeeeldig godt polstret fra før, trodde jeg at jeg måtte vente med å kjenne noe slikt.. ;-D

Men der, langt nede på ve. side fikk vi kontakt for første gang.. :-)

Nå er det bare å glede seg masse til rutine UL til torsdag!! Som vi gleder oss!!

Fortsetter under...

Åh så stas!! Jeg har vært så heldig at jeg nettopp har vært på ferie i solen ;), og på fredag mens jeg lå på solsengen så jeg at det sparket i magen! Skikkelig artig! Jeg dyttet inn og fikk raske spark tilbake i magehuden. Tenk at en som veier under 200 gram kan sparke så hardt at det syntes. Råtass ;) Husker at det føltes som å ha en fullvoksen oppdrettslaks i magen på slutten med jenta mi, så dette er bare den spede begynnelse ;) Jeg har Ul neste tirsdag og gleder meg! Tror kanskje det er en gutt, så for se om det stemmer! Lykke til på torsdag!

så morsomt! :-)

Vi også har en sterk følelse av at det er en gutt vi venter! Det trodde jeg med dattera mi også, men det var jo feil.. :-) Blir spennende.... håper virkelig de kan se kjønn til torsdag! ;-)

Lykke til til dere også!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...